10. marca 2015

New in - topánky

Ahojte!

Musím sa s vami dnes podeliť so svojou objednávkou z e-shopu Bfashion.

Objednala som si topánky za 14,99€ a čakala katastrofu, lebo sa mi zdali až príliš lacné. :D
Ale nekonala sa. 

Za výrobok som zaplatila, toto nie je sponzorovaná recenzia :)

Čo sa týka priamo e-shopu Bfashion, páči sa mi prehľadnosť a jednoduché objednávanie. 
Filter na ľavej strane je skvelý a čo veľmi oceňujem, aj rýchly, človek nemusí čakať pol hodinu, kým sa stránka opäť načíta.

Pri objednávaní si môžete vybrať, či chcete výrobok umiestniť do košíka a vyberať si ďalej alebo či chcete rýchle objednávanie konkrétneho výrobku.

Momentálne majú napríklad kolekciu s názvom všetko do 6€, už som si tam vybrala pančušky za 2€, tak už sa pripravujem na ďalší nákup. :)

Balík bol inak skvelo zabalený, topánky boli klasicky v originálnej krabici.

A ako vyzerali? (No, nie sú krásne? :) Nájdete ich v sekcii Topánky - obuv s podpätkom. 


Už ste si niečo z tohto e-shopu zakúpili? Aké máte skúsenosti?

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)