29. septembra 2012

Vraciam sa! + NEW IN

Ahojte!
Dlho som nepísala, ja viem, veľmi sa za seba hanbím. Nechcem sa vyhovárať, ale akosi sa nakopili akcie a práca, škola a bla bla bla. Určite to poznáte. :)
ALE... Sľubujem, že od dnes sa polepším.

Dnes mám pre vás pripravenú prehliadku nových výrobkov a od zajtra pribudnú aj nejaké recenzie.
Takisto by som sa mala dokopať do napísania ľahkého cestopisu. Uvidíme, ako sa mi to podarí.

Zajtra mám za vašu vernosť pripravenú pre vás aj giveaway, tak dúfam, že vás poteší.

Prišiel mi balíček značky Elf

Na narodeniny som dostala knižky. Síce to bolo ešte koncom júla, ale nestihla som sa s tým podeliť a zároveň som si v nich dnes listovala.

Na výlet do Moldavska a spol. som si zobrala svoju starú látkovú tašku. Síce ju mám strašne rada a je skutočne bezodná, všetko sa do nej zmestí, kamarát mi ju skritizoval. Povedala som si, že keď už heterosexuálny chlap na ňu škaredo zazerá, budem si musieť kúpiť novú.
A tak, pri najbližšej návšteve H&M som si zaobstarala túto krásavicu.
Zmestí sa do nej neuveriteľné množstvo vecí, je pekná a pohodlne sa nosí.
 A ešte aj cena bola prijateľná (neviem naisto, ale cca tých 20€).
Keď totiž porovnám kvalitu materiálu tejto kabelky a kabelky z iných obchodov (napr. New Yorker),
táto je rozhodne lepšia a ceny sú rovnaké, resp. sa málo líšia.

Taktiež som navštívila Fann parfumérie a odišla som s úlovkom značky GOSH.
Dokonca som využila akciu zľavy na kartu EURO26 (10% zľava, s ISIC je 20% zľava, ale ten som akurát nechala doma).
Ak si zakúpite 3 výrobky tejto značky, najlacnejší máte zdarma. Akcia platí vo Fann parfumérii do 30.9., takže ak sa poponáhľate, ešte to stíhate.
Najlepšie je na tom to, že tieto akcie sa kumulujú. :)

V Dm-ke na Obchodnej ulici v Bratislave je veľký výpredaj vybraných výrobkov.
Určite sa oplatí. Pripájam obrázky môjho nákupu.
Neviem presne dokedy akcia platí, ale dnes som tam bola a ešte to bolo aktuálne.

Nadnes všetko, zajtra čakajte recenzie a giveaway :)

Aké novinky máte doma? Čo vás zaujalo v obchode?

2 komentáre:

  1. Toľko štetcov by som snáď nevedela ani používať :D Ja mám len na make-up, púder, očné tiene, pery a na obočie :)

    A tá kabelka je krásna, dobre si urobila, že si si ju kúpila :)

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach Lili, ty si naozaj nákupná maniačka (v dobrom samozrejme), už sa teším keď budem mať výplatu za brigádu, síce to nebude nič moc teraz ale aj tak už mám zoznam čo kúpiť...+výrazná kabelka sa mi páči!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)