5. decembra 2012

Mary Kay

Ahojte!
Konečne nový príspevok po dlhom čase :)
Hanbím sa, skutočne sa hanbím.
Ale za to mám pre vás celú horu noviniek.

V poslednom čase som rozmýšľala o svojom smerovaní v živote a čo vlastne chcem dosiahnuť a čím chcem byť. V podstate je to až divné spytovať si svoje vnútro, keď už študujem na vysokej škole a mala by som mať presnú predstavu o svojej dráhe.
LENŽE (často to tam je, niekedy v podobe "ale") študujem dejiny umenia. Síce umenie milujem, ale ako som zistila, nechcem byť celý život zavretá niekde v archíve študujúc staré spisy.
Rozhodne to nie je pre mňa.

Okrem toho som pracovala v call centre pre spoločnosť, ktorá poskytovala nebankové pôžičky. Našťastie som nikomu netelefonovala (ale aj takú prácu som mala), len som čakala na telefonáty. A tých bolo dosť veľa. Celý čas som omieľala tri vety dokola. Bolo to rozhodne demotivujúce, ale keď človek potrebuje nakúpiť jedlo, cestovné do Brne, nájom a kozmetiku, musí makať :D

Odvtedy sa však zmenila situácia. Pamätáte sa, ako som bola na dni krásy s Mary Kay?
Kamarátka mi rozprávala o tejto spoločnosti a nakoniec som sa rozhodla aj ja zapojiť ako nezávislá kozmetická poradkyňa.
A môžem s čistým svedomím vyhlásiť, že je to skvelé :)
Taký pozitívny a motivačný prístup som v žiadnej spoločnosti nezažila.

V budúcom príspevku vám napíšem troška viac a spravím recenziu na výrobky, ktoré som už vyskúšala.
A za vašu vernosť Vás čaká giveaway, ktorú vyhlásim zajtra.
Máte sa na čo tešiť. ;)



5 komentárov:

  1. supeer!:))

    je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. drzim ti palce! :) Ja som sa tiez na nich kedysi 'namotala', teraz si kupujem veci iba sama pre seba a ked niekto ma zaujem, ale nikomu sa uz nevtieram a 'nemotivujem' ho ku kupe.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Před půl hodinou jsem přišla domů ze zkoušky a přečetla si na blogu komentář od někoho, komu připadám neuvěřitelně hloupá. Ani nevíš, jak jsem ráda, že jsi napsala tak moc pěkný komentář.
    Sama ani nevím, jestli bych chtěla být přímo novinářkou. Spíše by mě zajímalo PR, které na své škole mohu taky studovat.
    Uvidíme, třeba jednou budu pouhou uklízečkou, která nedostuduje. Ale o to více mě mrzí, že se mě lidi stále snaží shazovat, protože díky tomu čím dál více přemýšlím, jestli vážně nemají pravdu. :(

    Jinak moc hezký článek :).
    Na recenzi se těším. Mohla bych se zeptat, co konkrétně práce nezávislé poradkyně obnáší? :)
    V první moment jsem si představila něco jako avonlady, kdy máš časopis a snažíš se udat kosmetiku. Ale z toho by si asi tak nadšená nebyla, viď? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí:
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lili (stále neviem či môžem, ale tak no) držím ti palce v úspechu a nadobúdania nový zručností a vedomostí v tejto oblasti :) ...nechceš napísať článok aké to je zdruba po pol roku? ...ako ti to aspoň trošku zmenilo život? - chápem ak nie je to predsa súkromie , ale tak by ma to zaujímalo, lebo o tom sa nikde nedočítaš čo ti taká firma do života vlastne dá...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)