23. októbra 2012

Uväznená v Brne

Čaute! 
Do štvrtka sa, žiaľ, odo mňa kozmetického blogu nedočkáte, keďže som všetky fotky nechala doma (v Bratislave) vo foťáku. 
Momentálne sa totiž nachádzam v Brne, v mieste mojej školy.
Absolútne nemám chuť. Radšej by som už bola doma a spala (to asi preto, že som tu s kamošmi žúrovala do pol šiestej ráno - neodporúčam, ak máte na druhý deň školu, ale kamoška mala 22, tak trebalo osláviť :D).
Dnešná pravda pravdúca je, že dve hodiny spánku na uspokojivý deň rozhodne nestačia.
Koniec sťažujúceho sa článku.

Želám aspoň vám nech máte pekný deň :).


6 komentárov:

  1. dvě hodinky spánku je opravdu málo :D
    snad to dospíš o prázdniny :)
    užívej Brno, hezký den!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, žiaľ, ja chodím už na výšku, to znamená, že prázdniny nemám. Ale nevadí, dobehnem to cez víkend :D
      Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. nemáte ani čtvrtek, pátek? :O
      naše škola má volno celý týden... a je to škoda, já nejsem spáč takže toho nijak nevyužívám

      Odstrániť
    3. v podstate ani neviem, keďže tie dni (štvrtky a piatky) nechodím do školy, ale do práce :/

      Odstrániť
  2. Ahojky.. Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)