20. októbra 2012

NEW IN

Bola som na nákupoch. Na internete aj v reály.
A tentoraz som sa teda poriadne rozšupla. :D Moja peňaženka nestíha pokryť moje výdavky.
Tento mesiac už nič nekupujem! Sľubujem! (Ha, ha, ha :D)

V prvom rade som si konečne objednala z internetu hennu na vlasy. Tento typ som ešte neskúšala, ale určite dám vedieť, ako to dopadlo. Hádam zo mňa nebude pomaranč. 
Keďže zásielka troška meškala, dostala som ako ospravedlnenie darček v podobe masky na tvár. V podstate je to prášok, ktorý zmiešate s vodou.

V dm-ke som si nakúpila rôzne spony do vlasov, doma nič nemám a stále mi vlasy pri úprave padali tam, kde nemali.


Ďalej som si z internetu objednala výrobky značky MUA. Kúpila som si tri odtiene líceniek, sadu na obočie a dve paletky tieňov.
Farby sú nádherné, ledva čakám na vyskúšanie. Dúfam, že v nedeľu sa mi podarí zverejniť recenziu.



A nakoniec som využila 30%-nú zľavu v Marionnaude v Auparku v BA, keďže od štvrtka do nedele prebieha tento týždeň Eva víkend so zľavami z časopisu Eva.
Kúpila som si krásnu kazetu líčenia. Dúfam, že bude rovnako kvalitná ako je pekná.
Ešte máte celú sobotu a nedeľu, aby ste mohli využiť zľavy, tak hor sa do toho! :D


9 komentárov:

  1. krásný barvičky stínů :)
    a peněženku nech chvilku odpočívat nu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne paletky aj s nákupom :)
    moja peňaženka je tiež tak trochu švorc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ach jaj a moja peňaženka :DD

    MUA best :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) na hennu by som chcela recenziuu :)) sama hennujem, a hentá vyzerá zaujimavo :))
    a tiez by som chcela mua paletkyy :))

    a týmto ta pozývam na giveaway na mojom blogu :)
    http://monicainwonderland13.blogspot.sk/2012/10/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvanie, budem sledovať, len výhra ma nezaujala, tak prenechám šancu iným :)

      Odstrániť
  5. hrozne ma fascinujú všetky tie palety čo vidím, ale bohužiaľ ich nepoužívam a to ma štvee:D:/

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť, práve u mňa prebieha aj moja prvá giveaway:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja mám glitter ball :)Teda mala som darovala som ho kámoške :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna paletka s pestrými farbami ... čo viac si žena môže priať :)
    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletka Marionnaud vyzerá najkrajšie, čo sa týka farieb...btw o hene som čítala myslím len na tvojom blogu, je to taká novinka si myslím o ktorej nieje nejak moc počuť....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)