14. októbra 2012

Syoss - suchý šampón

Mám dlhé vlasy a nie vždy sa mi ich chce (prípadne nemám na to čas) umývať a upravovať.
Keď zoberiem do úvahy, že pri mojich vlasoch mi trvá len pol hodinu, kým si ich umyjem, o sušení a úprave nehovoriac.
Niekedy mávam dni, keď sa mi nechce ani vstať z postele a o rannom umývaní vlasov ani reči. A to som si predchádzajúci večer sľúbila, že si ich ráno na sto percent umyjem.
Čo robiť, ak si na svojich vlasoch zakladám a nikdy by som nevyšla s mastnými von na ulicu?
Práve na takéto prípady vymysleli suchý šampón.
Suchý šampón značky Syoss úplne MILUJEM!
Sú dva druhy, na ľahko mastiace sa vlasy (ten môj) a na objem.

Použitie je jednoduché. Dáte si na plecia uterák, prečešete si vlasy, poriadne potrepte nádobu a striekajte zo vzdialenosti 20 cm, opäť potrepte nádobu a znovu striekajte, proces opakujte podľa potreby. :)

Jediný problém, ktorý som zaregistrovala, je, že na vlasoch mi zostal zvyšok bieleho prášku, aj keď som ich prefénovala. Predpokladám, že to bolo z toho dôvodu, že mám celkom výraznú farbu vlasov. Tento problém sa mi podaril odstrániť troškou vody, ktorou som vlasy pretrela a po vysušení vyzerali opäť prirodzene. 

Moje vlasy pôsobili po použití skutočne sviežo a s dobrým pocitom som mohla vyraziť medzi ľudí.  
Prikladám fotky šampónu a môjho výzoru po použití. :)


Moje hodnotenie: 9/10

Použili ste ho aj vy? Čo si o ňom myslíte?

9 komentárov:

  1. suché šampony nepoužívám :) ale recenze vypadá moc hezky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chcela by som nejaký sucháč skúsiť ale začnem asi len baleáčom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si prvýkrát kúpila Syoss kvôli tomu, že som v žiadnej dmke nevedela nájsť baleáč. Tak sa určite podel so skúsenosťami :)

      Odstrániť
  3. musím říct, že syoss není má nejoblíbenější značka. Měla jsem od nich lak a barvu a bylo to hrozné! Šampony jsou tak normální.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, počula, resp. aj čítala som na ňu rôzne sťažnosti, ja používam od nich len tento jeden výrobok, tak nemôžem posudzovať :)

      Odstrániť
  4. Rozmýšľala som nad suchým šampónom od Oriflamu ... ale vôbec nechápem tomu, že ako to vôbec funguje :D
    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lili úplne súhlasím s tvojim názorom, ja už mám odskúšaných týchto šampónov veľa, no pri všetkých ti zanechajú na vlasoch ten biely vršok ...ja si ešte pamätám, keď sa tieto suché šampóny robili len v takých tubách čo si musel človek nasypať na ruky a potom vtrieť do vlasov, to už ale teraz moc nevidieť, ale v spreji je to omnoho praktickejšie a aspoň sa s tým človek nezababre :)....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nevies nieco poradit na suche konceky vlasov?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)