18. októbra 2012

Stretnutie s Mary Kay

Ako som vám už spomínala na facebooku, v pondelok som bola na kozmetickom poradenstve v Mary Kay. Pozvala ma kamarátka Barbora, ktorá tam pôsobí ako nezávislá kozmetická poradkyňa.
Keďže som vždy chcela vyskúšať kozmetiku značky Mary Kay, 
pozvanie ma potešilo a súhlasila som. :)

Priestory sa nachádzali v modernej budove v centre Bratislavy. V priestoroch bolo pekné zariadenie a celkovo som sa tam cítila príjemne.
Barča mi najprv priblížila históriu Mary Kay, Povedala mi detailnejšie informácie o výrobkoch, čo obsahujú, čo naopak nie.
Ako prvej sme sa venovali rade starostlivosti o ruky (Satin Hands - béžová s čiernym nápisom), vyskúšala som z nej tri výrobky, najviac ma zaujal asi peeling, bol naozaj jemný a príjemný, vôbec mi nepodráždil pokožku.
V ďalšej časti som sa odlíčila, pričom som použila výrobky Mary Kay z rady Botanical Effects (na obrázkoch - zelená rada) a ružový odličovač očí. 
K rade Botanical mám v zásobe len pozitíva. Všetky prípravky sú krásne jemné a vôbec ma nedráždili. Po odlíčení som ani nemala pocit suchej natiahnutej pokožky. Krém na tvár sa rýchlo vstrebal a bol nemastný.
Jedinú výhradu mám k odličovaču na oči, nakoľko ma po ňom jemne štípali oči a ich okolie. Keďže mám však extrémne citlivú pokožku, nebrala by som to ako veľkú tragédiu. :)


Keď som bola krásne čistá a vyhladená, nasledovalo samotné líčenie.
Líčila som sa sama, aby som mohla adekvátne posúdiť (a vyskúšať) výrobky. 
Začala som klasicky podkladovou bázou, potom make-upom, ktorý je bez oleja, takže neupchá póry. Mám s tým troška problém, takže tento typ sa pre mňa hodí najviac. Na to minerálny púdrový make-up, ktorý môžete používať aj samostatne, keď chcete zjednotiť odtieň pleti alebo napr. v lete. Lícenka, rozjasňovač pleti pod oči a nasledovali očné tiene.
Jemná béžová ako podklad, kovovo strieborná na očné viečko a do vonkajších kútikov a na očnicu čierna na vytvarovanie a prehĺbenie oka. Očné tiene boli krásne pigmentované, neprášili a ľahko sa nanášali (použivala som štetce, taktiež od Mary Kay).
Čierna gélová linka a špirála sú samozrejmosťou. :)
Použila som taktiež aj červený lesk (novinku) z limitovanej edície Hollywood Mystique. Má naozaj silný pigment, takže som primiešala jemný béžový odtieň.


Na stretnutí (líčenie) bolo viacero kozmetických poradkýň aj so svojimi modelkami, keďže sa predvádzala zákazníčkam možnosť večerného líčenia s výrobkami Mary Kay. 
Len ja som sa nalíčila menej nápadne, pretože som večer mala ešte program, na ktorý by sa tento typ líčenia nehodil.

Celkovo hodnotím výrobky pozitívne. Ocenila ich dokonca aj mužská časť túlajúca po byte :D.
Vraj vyzerám pekne a prirodzenejšie.
Žeby som našla svoj nový make-up? ;)

Môj konečný look:


Ak by ste mali záujem o podobné bezplatné poradenstvo (alebo líčenie), stačí napísať do komentáru kontakt a ja ho posuniem kamarátke. :)

Stretli ste sa už s výrobkami značky Mary Kay?
Aké máte skúsenosti?

7 komentárov:

  1. na mě zatím působily všechny kosmetické salony v kterých jsem byla:)
    o Mary Kay jsem slyšela,ale nic od ní nemám,kamarádka používá nějaká tonika na akné a je spokojená :)
    na poslední fotce ti to moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. příjemně působily*
      myslím dopředu a nečtu si to po sobě:D

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) ale určite by som odporučila gélovú očnú linku, vydržala celý večer, aj keď mi vo vetre slzili oči :)

      Odstrániť
  2. Raz keď som robila ešte hostesku, tak ma jedna pani na akcii namaľovala. Nemala som pri sebe peniažky, tak z nákupu nič nebolo. Ale po pravde ma to nijak špeciálne neťahá k MK. Našla som iné značky, s ktorými som spokojná =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež nie som zástanca používania jednej značky, vždy si vyberiem z každej, čo mi najviac vyhovuje :) ale je to naozaj kvalitná kozmetika, oplatí sa vyskúšať, možno si niečo nájdeš :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Odkiaľ si? Napíš mi mail na lindascasper@gmail.com a ja ti môžem poradenstvo dohodnúť s kamarátkou :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)