4. októbra 2012

Masky na tvár H&M

Celkom rada nakupujem v predajni H&M. 
Zväčša trčím pri oblečení, prípadne slintám nad kabelkami, ale tentoraz som sa ocitla v oddelení kozmetiky. A veru sa mi aj páčilo :). Minimálne, keď som už dorazila domov.
Kúpila som si na skúšku dve pleťové masky, jednu malinovú na čistenie pórov a druhú pomarančovú na osvieženie.
Najprv som otvorila malinovú. Prekvapila ma krásna vôňa, ktorá ostala aj po nanesení. Čuchala by som k nej od rána do večera :D. 
Maska bola hustá, ľahko sa nanášala a čo ma taktiež potešilo, neostávala v hrubej vrstve na ruke. Nesušila sa hneď (ešte na ruke), ale až postupne, po nanesení. Po umytí masky som mala pleť hebkú a vláčnu, maska mi ju vôbec nevysušila. Jedno balenie vydrží na dve až tri použitia a ľahko sa skladuje. 
Po určitej dobe som použila aj druhú masku, pomarančovú. Táto maska obsahovala všetky výhody prvej, krásne voňala, ľahko sa nanášala. Pomarančová je zlupovacia, čo mi vyhovuje ešte viac. 
Cena oboch masiek sa mi zdá veľmi výhodná, nakoľko sú na viacero použití (0, 95€, ale v ČR je to 29kč, čo je cca 1,16€).

Moje hodnotenie: 9/10


Masky si určite kúpim ešte raz. Keďže som bola s nimi spokojná, môžete si o ne zasúťažit v giveaway-ke. :)


Používate kozmetiku z H&M? Čo by ste mi odtiaľ odporučili?

2 komentáre:

  1. Tú malinovú masku používam pravidelne a stala sa mojou najobľúbenejšou maskou na svete, pretože to čo sľubuje, naozaj spĺňa, po použití je pleť čistá a čo je hlavné, póry sú fakt menej viditeľné, sú zredukované, je ich proste viditeľne menej. Akurát mi maska v sáčku občas vyschla, takže málokedy sa mi ju podarí minúť celú. Inak je super.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá ružová malinová maska je fakt vynikajúca, prvá maska ktorá naozaj spĺňa to čo sľubuje, po umytí sú póry naozaj redukované, zdá sa mi, že ich je oveľa menej ako pred použitím masky, Takže za mňa maximálna spokojnosť až na to balenie, väčšinou mi maska zaschne takže ju takmer nikdy nestihnem spotrebovať celú.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)