13. októbra 2012

GOSH

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na niekoľko výrobkov značky Gosh, ktoré som aj spomínala v poslednom článku New in.
Budú to dva očné tiene, lesk na pery a lak na nechty.


V prvom rade sa budem venovať očným tieňom. Na sebe som nafotila len jeden, pretože si už konečne musím kúpiť buď poriadne zrkadlo alebo sa naučiť fotiť so samospúšťou a zaobstarať si do izby osvetlenie.
Zelený očný tieň (001 Golden Green) sa skvele hodí k mojím zeleným nohaviciam z H&M, 
takže mi ihneď padol do oka. 
A to, že sa mi zelená, ako ryšavke, celkovo hodí, to asi spomínať ani nemusím :).
Myslím, že značku Gosh môžem zaradiť k lepším, mierne drahším, značkám a to sa odráža aj na kvalite výrobkov. 
Očný tieň je veľmi dobre pigmentovaný, ľahko sa nanáša a stačí minúť naozaj málo k skvelému výslednému efektu. Vydrží celý deň a ešte aj noc, dokonca som ho otestovala na jednej skvelej párty, pri príchode domov bol stále krásny, takže vrele doporučujem.
K líčeniu som použila ako podklad očný tieň od Maybelline (105 Rose Tint) a na dotvorenie 
čierny tieň (842 Black Metal). 
Z rady Gosh vlastním ešte medený odtieň (009 Cooper), ten je tiež krásny a veľmi rada ho nosím k medeným doplnkom.


Ďalej som skúšala od značky Gosh lak na nechty, taktiež zeleného odtieňa. Mám bledučký zelený očný tieň od Avonu, tak som ho chcela doladiť lakom.
Lak je troška viac dožlta ako som očakávala podľa flašky (alebo bolo v obchode zlé osvetlenie?), dlhšie schne, je potrebné počkať po prvej vrstve.
A takisto sa mi nepáčilo, že aj po nanesení druhej vrstvy, nebola pekná farebná línia, ale vykukoval aj necht. 
Tento problém sa vyriešil treťou vrstvou, ale tá schla naozaj dlho (čakala som na vyschnutie cca 10 minút).
Vydrží cca štyri dni. Použila som ho viackrát a mamka má bordový odtieň, tie štyri dni sú takým naším spoločným testovaním.

Prvá fotka - dve vrstvy, druhá fotka - tri vrstvy.

Čo sa týka lesku na pery, nevedomky som dala pusu na krk jednému mužskému, čo sa potuloval na byte :D.
Lesk je výraznej červenej farby (05 Red Stiletto). Veľké plus má u mňa za to, že sa vôbec nelepí ako podobné výrobky iných značiek. Pery jemne zvýrazní, nie je príliš agresívny, môže sa použiť na rúž červeného odtieňa. Mal by zväčšovať pery (Volume Lip shine), neviem sa rozhodnúť, či je to pravda alebo nie, raz sa mi zdalo, že áno, inokedy som efekt nepostrehla.
Celkom dlho vydrží a zdá sa mi, že má aj hydratačný efekt.


Ceny (Fann parfumerie):
Očné tiene: 6,50€
Lak na nechty: 4€
Lesk na pery: 9€

Celkové zhodnotenie:

Očné tiene sú skvelé, určite si dokúpim ďalšie odtiene.
9/10
Lak ma mierne sklamal a myslím, že keď zoberiem do úvahy, že na trhu sú lepšie a lacnejšie varianty, ďalší by som si kúpila asi iba pri akcii alebo pri zaujímavej farbe.
6/10
Lesk je uspokojivý, troška vyššia cena, ale vydrží vážne dlho, takže sa pomalšie míňa ako lacnejšie typy iných značiek. A čo je podľa mňa veľmi dôležité, nelepí. 
8/10

Používate výrobky značky Gosh? Aké s nimi máte skúsenosti. Viete mi poradiť, či sa oplatí investovať do ich očnej linky?

11 komentárov:

  1. ty stíny jsou skvělé! :) a lesk na rty taky
    jen barva laku se mi moc nelíbí... to ovšem přebije krásný tvar tvých nehtů :) takže super článek :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Normálne sa červenám :D

      Odstrániť
    2. přítel ti dělá snídaně jo? :) tééda, ty se máš :P
      co dobrého ti třeba udělal?
      a červenat se nemusíš, máš fakt pěkné ruce :)) podle mě je vzhled rukou hrozně důležitý, takže moc chválím!

      Odstrániť
    3. raz za čas, keď sa mu chcelo z postele skôr ako mne :D všeličo, kombinácie muesli od výmyslu sveta :) mne sa väčšinou nechce ráno krájať ovocie, ale on to zbožňuje, takže som si niekedy užila ovocíčko aj ja :D

      Odstrániť
    4. aha, to je miloučké :P
      já většinou dělám snídani jemu :)
      dělám snídaně i mamce, taťkovi, ségře.. hrozně mě to baví! :)
      ráda bych ti poradila, jak někoho "nakopnout" ke zdravé stravě.. ale je to každého volba, takže se musí každý rozhodnout sám :) a dělat to z donucení nemá cenu, nevydrželo by to dlouho
      každopádně ti budu držet palečky!:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. No, nie je to moja farba... Veľa žltej, málo zelenej. Keby si vyhrala giveaway, rada ti ho pribalím k výhre ;)

      Odstrániť
  3. Ahoj ja gosh milujem :) a co sa tyka linky mala som len tie tekute s pohyblivym stetcekom a nevedela som si nikdy spravit krasnu linku :/
    Popozeraj moje recenzie ak chces :)
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/search/label/Gosh

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lak je super, taký Shrekovský. Veľmi sa mi páči. Z Gosh mám krásny krvavý rúž a krásne očné púdre (pigmenty). Tie asi ešte pribudnú =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lak sa mi moc nepáči ... aj keď vo flakóniku nevyzerá až tak zle ... ale na nechtoch zle kryje, čo nemám moc rada ... ale ostatné veci sú parádne :)
    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tej fotke čo sa smeješ vyzeráš super :) ...čo sa týka Gosh laku tak je zaujímavý farbou ja ešte nemám ani jeden lak od tejto značky...avšak čo sa týka tieňov tak tie môžem hlavne guatro :)...linku som neskúšala tak poradiť neviem

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)