9. októbra 2012

Sprcháč alá DM skaut

Ahojte! Dnes by som vás rada informovala o skvelej možnosti skúšania výrobkov.
V prvom rade treba sledovať facebookovské stránky dm drogerie markt Slovensko a následne sa registrovať ako "skaut".
Je to táto aplikácia: 
http://www.facebook.com/dm.Slovensko/app_334829666611801
Momentálne síce nemajú žiadnu možnosť skúšania výrobkov, ale do budúcnosti určite ešte nejaká bude. :)
Pokiaľ viem, tak doteraz sa testovala zubná pasta a sprchový gél.

Sprchový gél Palmolive som mala možnosť odskúšať aj ja.
Domov mi prišiel poštou, nepoškodený, dokonca som mala v balíku na vyskúšanie aj vzorku iného sprchového gélu.
Zobrala som si ho do Brna (tam totiž študujem). Je jemný k pokožke, vôbec ma nedráždil. A to moja citlivá pokožka je rozhodne náročný zákazník.
Krásne vonia. Veľmi sa mi páči, že vôňa ostane na pokožke aj po utretí tela uterákom.
Používam ho týždeň a naozaj som spokojná. Už sa teším na iné varianty. :)


2 komentáre:

  1. tento palmolive mám tiež, zo všetkých palmolive mi voňal najkrajšie a je naozaj super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja do dostala jeden tento sprcháč zelený ako darček ešte s inými výrobkami ale popravde mi vôbec nevoňal....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)