3. januára 2013

Nový rok, vyhodnotenie giveaway a šanca pre blogerky

Ahojte!
Na úvod by som rada každej z vás zaželala šťastný nový rok, veľa úspechov a hlavne, aby sa vám splnili všetky sny a aby ste sa každý deň mali kvôli čomu usmiať. :)

Nakoniec z mojej silvestrovskej party hard nič nebolo a ostala som s priateľom doma.
Hrali sme xbox (guitar hero, left4dead 2 a pod.).
A vôbec to neľutujem.
Pôvodne som totiž mala ísť na chatu s kamarátkami, ale keďže som celé sviatky bola mimo bytu,
bola som absolútne vďačná za deň pokoja :D
Ale zas, o polnoci sme sa šli pozrieť na bratislavský ohňostroj, ktorý bol neskutočne krásny.
Hlavne kvôli tomu, že okrem Silvestra sa oslavovalo aj 20. výročie založenia SR.

Oslavoval s nami aj náš kocúr Casper, posiela vám pozdrav.


A takto oddychoval v noci po "ťažkej" party :D


Ešte by som rada vyhodnotila giveaway.

Naozaj sa vás zapojilo veľmi veľa, rozhodne ma to motivuje k článkom. Ďakujem. :)
Takže random.org vybral ako výhercu komentár s poradím 28 a to je
Dorota (dora.mrkvova@gmail.com).

Gratulujem.

Ostatné nemusíte zúfať, rozhodla som sa, že giveaway budem zadávať mesačne, prípadne
dvojmesačne. Čiže bude ešte veľa šancí niečo získať :)

Ako som už v minulých článkoch spomínala, zaoberám sa kozmetikou Mary Kay. 
Už mám pre vás rozrobené recenzie a tipy na líčenie.
Rada by som sa však spýtala blogeriek, ktoré ma občas čítajú, či by mali záujem vyskúšať výrobky Mary Kay. 
A to úplne zdarma.
Napíšte mi pod článok adresu svojho blogu a prečo by som si vás mala vybrať.
Poslala by som vám vzorky a niekoľko mini výrobkov a na oplátku by som vás poprosila o článok na vašom blogu.
Ale pravdaže očakávam pravdu, rozhodne nechcem, aby ste klamali. 
Ja sa neobávam, verím kvalite mojej kozmetiky, je skvelá :)
Uprednostňujem blogerky zo Slovenska, takže vklude napíšte aj keď ste z Česka, možno sa vás prihlási len máličko :)
Ďakujem :)

Na dnes všetko. Pekne dúfam, že vám čoskoro prinesiem recenzie na výrobky, ktoré každodenne používam.

Užite si ešte ponovoročné leňošenie :)

16 komentárov:

  1. o kozmetiku mary kay by som mala velmi velký zaujem, pretože o tej kozmetike som zatial počula len samú chválu, a dost by ma zaujimalo či je to teda pravda, ze je taka skvela, osobne velmi rada skusam nove veci, tak to by bol prijemny poznatok :)
    http://monicainwonderland13.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mary Kay som nemala nikdy možnosť skúsiť a to viac ma láka. Na tvojom blogu si veľa krát všimnem, že nemáš na ňu žiadne krivé slovíčko. Rada by som prešla na používanie kvalitnejšej kozmetiky a MK mi príde ako super voľba. Nebudem sa ti tu na silu vnucovať a tak už len pridávam adresu môjho blogu ;)Crystal-People.blogspot.com
    P.S. Dúfam, že sa na mňa nenahneváš ak ťa pozvem ku mne aj na GIVEAWAY ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za krásne blahoželanie k novému roku. Takisto ti želám mnoho úspechov, či už v osobnom živote alebo tu na blogu. Mimochodom gratulujem aj Dorote k výhre giveaway.

    Určite by som rada vyskúšala kozmetiku Mary Kay. Počujem na ňu len samú chválu a zatiaľ sa mi k nej nepodarilo dostať. Predsalen v našom malom meste na východe Slovenska je problém dostať sa k poriadnym značkám a ja by som skutočne rada odporučila mojim čitateľkám aj niečo z tej kvalitnejšej kozmetiky - na druhej strane nerada odporúčam niečo, čo si sama nevyskúšam a neoverím. Som zástanca kvalitných a pravdivých recenzií a bez vyskúšania na vlastnej koži sa to nedá, pravda?! :-)

    http://sueandcolours.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výherkyni gratulujem a teším sa na ďalšie súťaže :)
    A Casper je straaaašne rozkošný :))

    S kozmetikou Mary Kay nemám žiadne skúsenosti, takže by som ju veľmi rada vyskúšala :) Na mojom blogu píšem občas recenzie a novú kozmetiku ma baví skúšať, bola by som rada, ak by si ma vybrala :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejdříve se přidávám ke gratulaci :)
    Přeji vše nej do Nového roku a kocourek je sladký!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kosmetiku Mary Kay, bych chtěla ozkoušet moc. A měla bys mě vybrat proto, že na svém blogu uveřejňuji hlavně recenze na kosmetiku a taky jsem tvým pravidelným čtenářem už delší dobu. Každopádně bych měla velikánskou radost. kdyžtak se mi ozvi na mail : janca.necin@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetkým blogerkám ďakujem za účasť :) Už sa vás prihlásilo dostatočne, takže ukončujem ponuku.
    Prezerala som si blogy a naozaj sa neviem rozhodnúť :D Pôvodne som chcela pripraviť balíčky dva, ale asi ich bude aj viac :)
    Napíšem vám ešte na váš blog.
    Ďakujem :)
    Užite si deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ja by som bola rada keby si ma vybrala, pretože inak by som s Mary Kay asi nikdy nemala žiadnu skúsenosť :D Počula som že je to kvalitná a dobrá kozmetika, tak by som bola zvedavá :) môj blog: Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veronika, asi tvoj počítač nezaregistroval ešte môj komentár, takže ťa zaraďujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. aj tebe všetko dobré do nového roku!
    dorotke veľmi gratulujem
    a teším sa na Ďalšiu giweaway a veľa o mary kay ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, jasné.. môj e-mail je sueandcolours@gmail.com

    Prajem krásny deň

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mala by som záujem vyskúšať túto kozmetiku pretože už dlhšiu dobu chcem niečo z tejto značky no nebola zatiaľ príležitosť a ani peniažky... môj mail je monika.svitacova@gmail.com

    A zároveň pozývam na netradičnú Giveaway u mňa:

    http://spwfashion.blogspot.sk/2013/01/unusual-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jaj podarené fotky najmä tá posledná :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  14. o kozmetiku Mary Kay by som mala veľký záujem, lebo som o nej čítala veľa recenzií a samá chvála a dobré hodnotenia. Už som dlhšie chcela túto kozmetiku vyskúšať, len som teraz nemala príležitosť a hlavne čas skočiť do nejakej drogérie alebo tak. Ale samozrejme záujem by som mala veľký a keby som náhodou "vyhrala" tak by som samozrejme spravila post s recenziou na túto kozmetiku + samozrejme aj s odkazom na tento blog :) + teraz sa najnovšie recenzie chystám robiť inak, aj v odrážkach s + a - :)
    Vopred ďakujem aspoň za prečítanie :)

    mycolourdream.blogspot.sk

    veronika.ksenakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, rada by som vyskúšala kozmetiku Mary Kay. Na nový rok som si dala predsavzatie, že už nebudem míňať peniaze zbytočne na drogérkové produkty ale rada by som si našetrila a skúsila nejakú kvalitnú kozmetika. Áno, ale kedže študujem a v našom meste nie je moc možností zohnať brigádu a naši mi na kozmetiku veľa nedajú, rada by som najskôr produkt dôkladne vyskúšala a až potom doňho investovala.
    :-)

    sdubravova@gmail.com
    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hoci čítam túto časť tvojho blogu už dosť neskoršie od jeho publikovania, neviem či už si dohladala, alebo ešte hľadáš, teda dávaš možnosť blogerkám vyskúšať kozmetiku MK - rada by som sa zapojila....už asi vieš ako som ti spomenula v tom jednom e-maily, táto značka je u mna úplne neznáma a tak by som rada niečo vyskúšala...blog už asi poznáš, teda asi nie isto ho poznáš ale ak tak náhodou: http://everythingabout-cosmetics.blogspot.sk/ ...ináč je super, že dávaš takúto možnosť blogerkám - je to netradičné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)