3. januára 2013

Výmena balíčkov

Čaute!
Včera som sa prehrabávala v blogoch, keďže medzi sviatkami som nebola moc pripojená na nete.
Našla som skvelý nápad, ktorý ma ihneď nadchol!
A to konkrétne na Bellinom blogu :)
http://worldbybella.blogspot.sk/2012/12/akce-blobox.html

Dúfam, že sa neurazí, ak ho troška okopírujem aj pre slovenské blogerky.
Ja tak strašne rada nakupujem darčeky pre iných :)
Takže som sa rozhodla, že rozbehnem darčekové kolo aj ja.

Pravidlá:
Môžete sa hlásiť do 7.1.2013 (vrátane). Napíšte pod článok do komentu svoje meno a e-mail.
Balíček treba odoslať najneskôr do 9.1.2013.
Rozmýšľala som aj o téme, ale nakoniec som sa rozhodla nechať to tak. Skôr by som povedala, že do balíčkov by ste mohli pridať niečo, čo máte rady aj vy a to napr. čaje, sviečky, kozmetiku, hand made a pod. 
Bolo by super, ak by váš balíček bol pekne zabalený buď do nejakej krabičky alebo kozmetickej taštičky.
Ďalej by som poprosila, ak máte záujem o zapojenie, aby ste obsah svojho balíčku po doručení zverejnili na blog. Tým pádom by balíček každej blogerky bol jej vizitkou :)
Asi by bolo správne aj uviesť hodnotu. Veci v balíčku by mali byť v hodnote 10€, nech je to fér, s tým, že hodnota balenia (krabičky, kozm. tašt...) a poštovné by sa do tejto sumy nezarátavala.

Osobne som si pre vás pripravila tri balíčky :) Môžete sa nahlásiť na výmenu aj so mnou. 
V najhoršom budem mať aspoň krásne darčeky do najbližšej giveaway :D

Mali by ste záujem? Bol by takýto nápad na rozširovanie blogerských vzťahov pre vás zaujímavý?




9 komentárov:

  1. ku Belle sa môžu zapojiť aj dievčatá zo SR takže toto mi príde ako nič...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, ale jej balíčkovanie som, žiaľ, premeškala... :(
      A keďže darčekov nikdy nie je dosť, tak prečo nie? :D

      Odstrániť
  2. mne sa to paci, nakolko som pocula ze psotovne vzrasta v priemere o 13% a uz teraz je nehorazne vysoke podla mna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ja sa zapajam cosi vymyslim, a rada sa s tebou navzajom obdarujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boooze vidiet ze som cil vstala... v prvom rade soky ze somz aspala na prax potom vytriezvenie ze do riti zmeskala som burlive vino a potom ked som zaostrila na digitalky ze aka to nie je 18 cosi ale 16-50 :)
      takze danka.zimova@gmail.com a meno Dana Zimová

      Odstrániť
    2. super, teším sa :) píšem ti :)

      Odstrániť
  4. tiez sa rada zapojim :) sonulienocka@gmail.com Sona Capekova

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto úžasný nápad. Těším se, až začnu na blozích hltat články, co si blogerky vzájemně nadělily ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)