14. marca 2013

Výmenné balíčkovanie

Ahoj ženy! :)
KONEČNE som sa dokopala k novému článku a to ohľadom výmenného balíčkovanie s dievčatami.
Bolo by to aj skôr, ale viete, skúškové a ešte aj práca (makala som makala) a teraz bakalárka. ;)

Toto sú ale asi posledné obrazky na nejaký čas, lebo sa mi pokazila nabíjačka na foťák.
Uvidíme, čo s tým, hádam ma oprava alebo nová finančne nezloží.

Začnem teda výmenou s Dankou.
http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk/

Danka mi zaslala obáločku s vecičkami, ktoré po vybalení vyzerali takto:


Balíček bol zabalení v priehľadnej kozmetickej taštičke. Vnútri som ako prvý rozbalila list, ktorý bol písaný ručne, čo ma veľmi potešilo. Fotku tentoraz nepripájam, keďže neviem, čo by si o tom pisateľka myslela.
Ďalej som našla v balíčku krásny ručne robený prívesok, ktorý ihneď skončil na mojich kľúčoch.
Vzorku balzamu na vlasy som hneď aj vyskúšala. (Neviem, ale asi si ten balzam do budúcna nekúpim, stále som ho cítila na vlasoch a mala som nepohodlný pocit akoby boli vlasy mastné - a to boli hneď po umytí).
Lesk na pery od značky Gosh, ktorý som ani nevybalila a darovala kamarátke, pretože odtieň mi veľmi nesadol. Ale vôbec mi to nevadí, kamarátka si pochvaľovala :)
A čo milujem?! Olejček na nechty od Fleur de Sante. Je jednoducho skvelý! Používam ho na kožičku okolo nechtov. Nielen že mi ju vyživý a hneď vyzerá dobre, ale ešte aj krásne vonia. Týmto ma Danka veľmi potešila.
A poslednou vecou bolo levanduľové vrecúško, a keďže levanduľu milujem, veľmi ma potešilo.
Nevonia síce ako moja levanduľa z Francúzska, ale stále je skvelá.
Moja skriňa sa novému nájomníkovi rozhodne teší.

Druhá výmena vrámci balíčkovania bola so Soňou.
http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/
Keďže sme obe z Bratislavy, tak sme sa rozhodli stretnúť osobne, čo bol skvelý nápad, lebo som spoznala ďalšiu skvelú ženu. (Hádam to je obojstranné a nenudila som ju :D)
Od nej som dostala balíček zabalený v darčekovej taštičke.


A tam vám bolo výrobkov!
V prvom rade ju musím pochváliť za krásne ňou vyrobené pohľadnice, ktoré ma ihneď očarili.
Ďalej som dostala dva výrobky, resp. dve hračky od spoločnosti, v ktorej pracuje.
Krásne čierne rukavice, v zime som ich aj využila, dokonca som jednu stihla aj stratiť, čo ma veľmi mrzí.


Čakala ma aj šatka z H&M. Skvelý jemný materíál, aj tá farebná kombinácia sa mi páči.
Ešte som ju síce nemala na sebe, pretože si ju nemám k čomu obliecť. Ale na jar by som si chcela zaobstarať nejaku peknú blúzku, ku ktorej bude šatka ako stvorená.
Čelenka s diamantíkmi už bola použitá na plese a skvele sa na mojich oranžových vlasoch vynímala.
Sladkosti ma pravdaže potešili, aj keby som už nemala plsať, lebo to ide so mnou dole vodou :D (Ale začala som chodiť na pilates.)
A vázička oblepená ozdobami a čipkami. Túto hneď uchmatla moja mamka, ktorá je na všemožné držiaky kvetov zaťažená, takže už slúži v "rodičovskom" dome.
Pravdaže, bez kozmetiky sa nedalo zaobísť, takže som dostala dva očné tiene a sprej od vichy (stále neviem presne na čo vlastne je, mala by som si to na nete nájsť. :)

Takže, suma sumárum, dievčatá ma strašne potešili a dúfam, že so Soničkou sa ešte vidíme.

A čo dostali ony odo mňa? Dočítate sa na ich blogoch:
http://krinolina-prettywoman.blogspot.sk/2013/01/vymena-balickov-s-lillianou.html
http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2013/01/vymena-balickov-u-lilliany.html
U Soničky prebieha giveaway, tak sa rovno môžete zapojiť.

Aj vy ste sa už zúčastnili nejakého swapu? Napíšte link, som zvedavááá :D

7 komentárov:

  1. Super balíčky :) A to VICHY, to je termální voda ve spreji, na léto, až bude horko, tak si tím postříkáš obličej, a bude ti hej :) Takový osvěžovač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem se ještě nezúčastnila, ale tenhle měsíc jdu poprvé do toho:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takú jašteričku som mala z banskej štiavnice, sama to vyrobiť neviem..a ja som ich dala do sirkovej krabičky :D bolo to dávno a niekto mi to vyhodil..síce toto sa mi zdá je krokodíl:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super, velmi sa tesim, ze som sa trafila ;)

    ten krokodilik od Danky je rozkosny :)) a levandulu zboznujem. co mi pripomina, ze este stale nemam misticku na vonave mydielka od teba :D
    musim sa po nejakej poobzerat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krokodýl je super ... ja som si urobila tak podobne vyzerajúcu jašteričku :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)