27. marca 2013

Prokrastinácia a nové nádeje

Ahojte :)
Dnes to bude tak troška môj osobný výlev o momentálnom období.
Mám totiž písať bakalárku. Chcela by som makať.
Vážne.
Ale nejde to. Stále robím niečo iné, nemám chuť sa jej venovať a najradšej by som sa zbalila a niekam odišla.
Plus ma privádza aj do šialenstva M. (môj priateľ) a moja mamka, čo mi neustále bakalárku pripomínajú, pýtajú sa, koľko som už napísala a otravujú s tým.
Ja viem, že to je pre moje dobro a bla bla bla, ale vôbec sa mi to nechce počúvať.
Už aby bolo po tom.

A čo je stále a stále väčší problém, neviem ráno vstať.
Idem spať neskoro v noci a ráno vstávam cca okolo 10:00. 
Dnes som mala ísť do školy, do Brna a pravdaže som zaspala, nedokázala som vstať, takže som nestihla pilates (telocvik), ktorý je samozrejme povinný. 

Tak som sa rozhodla, že si spravím taký malý "Nový rok".
Určím si úlohy na najbližších pár mesiacov a zmením svoje návyky! :)

V prvom rade budem vstávať na prvé zvonenie budíka a nie hodinu potom.
Ráno si dám nalačno jeden kus ovocia a zacvičím si jógu.
A môj deň sa môže začať.
Budem vstávať takto:

zdroj je uvedený na obrazku.

Nebudem sa vyhovárať a každý deň napíšem minimálne 5 strán do bakalárky!
Takže budúci týždeň aj s úpravami, vypisovaním citacií a bla bla, by som to mala mať hotové.

Keď dopíšem bakalárku, spravím si povinný rozvrh učenia sa na štátnice.

A popri tom budem robiť "projekt" pavlač.
Tento projekt som si vymyslela pred týždňom, zajtra napíšem článok s podrobnejším infom aj s inšpiráciami. :)

A v lete pôjdem na dovolenku, aj keď na mňa M. nebude mať čas, pretože bude workoholizovať (v lete uzatvárajú projekt).
Rozmýšľam na netradičnom výlete do Iránu s kamarátom, ale neviem, či našetrím. Ale o tom potom :D.

A čo je najdôležitejšie! Budem pozitívna.
Celkovo som optimistický človek, ale teraz ma zmáha bakalárka a nechuť k nej.
Musí sa to zlepšiť.

Tak, nadnes všetko, hádam som vás neunudila.

Ako ste na tom s náladou? Nie je tá moja nechuť spôsobená počasím, čo si myslíte?

PS: Zajtra bude giveaway, máte sa na čo tešiť. :)

9 komentárov:

  1. Úplne ti rozumiem.. ja som písala bc. minulý rok a všetko som si nechala na poslednú chvíľu. Stihla som to, ale bola som totálne vystresovaná, pretože posledné úpravy som robila keď už to malo byť hotové.. Počasím to nie je to mi ver.. keby bolo pekne, tak by si sa vyhovárala na to, že je pekne a ty musíš písať bc :) Držím palce.. dôležité je začat a dostat sa do toho.. potom to už pôjde..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za povzbudenie :) Musím sa do toho dokopať, hrozné je hlavne to, že celá škola ma už prestala baviť a na 100% viem, že sa oboru ani nebudem venovať (dejiny umenia)..

      Odstrániť
  2. nerob si tazku hlavu z bakalarky - ja som ju odkladala niekolko mesiacov a nakoniec som ju napisala za 3 dni na B-cko od oponenta ;)
    inac, ja som predtym tiez studovala dejiny umenia (FiF UK) a po roku som si uvedomila, ze zo mna ziadny Robert Langdon nebude (ha-ha).. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si to uvedomila po dvoch rokoch. A už sa mi ich nechce zahadzovať, tak že si to dokončím.
      A na mgr. rozmýšľam nad galérijnou pedagogikou, uvidí sa :D
      Tak budem makať, lebo mám na to len týždeň :D Hádam sa mi to podarí rovnako dobre ako tebe :)

      Odstrániť
  3. Držím palce ať se ti to všechno povede a na giveaway se těším! :))
    Střípky z mého života

    OdpovedaťOdstrániť
  4. drzim palce a plne chapem tie stavy. a tiez mam pocit, ze cim viac sa budes dokopavat k tomu dodrzat vsetky predsavzatia, tym viac ta bude bavit vsetko ostatne (super kniha, blogovanie, nakupy, varenie a dokonca aj upratovanie:D)

    hlavne hlavu hore a ked pride muza, tak pis do umoru ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala tiež stres z bakalárky ... pretože som si to nechala všetko na poslednú chvíľu a tá moja trúba školiteľka mi to dávala za posledné dva týždne 4 krát prerábať ... mnohokrát som zostávala až do noci hore, aby som to vôbec stihla ... nakoniec som to konečne odovzdala a teraz užívam voľno :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)