22. marca 2013

Farby na tvár Snazaroo

Ahojte!
Dnes by som sa rada pochválila s novinkou, ktorá síce nie je úplne kozmetická, ale predsa.
Sú to skvelé farby na tvár značky Snazaroo.

Sú neparfumované, čo by mal byť základ a sú aj jemné k pokožke, v podstate sú špeciálne určené pre deti. Preto sú aj netoxické a sú v súlade s požiadavkami na hračky a kozmetiku.
A pravdaže aj umývateľné - rozpustné vo vode.

Kúpila som si priamo štartovací kufrík - budem maľovať deti na rodinnej oslave a plus si asi facepainting pridám aj do portfólia.

Foto: www.snazaroo.com

Štartovací kufrík obsahuje 6-krát 18ml farbu na tvár (presne tie, ako na obrázku), 12ml trieblietavý gél, sadu špeciálnych štetcov na tvár, dve špongie, knižku s nápadmi a veľký kufrík, kde sa to poľahky pomestí a ešte môžete aj niečo pridať.
Musím sa priznať, že som ich ešte neskúšala, keďže som mala porušený obal na farbách. Obaly boli rozlomené a sú celkom hrubé a kvalitné, takže som vedela, že som nemala šancu to rozlomiť po ceste.
Našťastie, nebol problém a reklamácia mi bola uznaná.
Týmto musím pochváliť ochotu internetového obchodu, v ktorom som nakupovala a to:
http://www.umeleckepotreby.sk
Okrem toho, že majú najnižšie ceny, ochota im nechýba a tovar sa dá osobne prevziať aj na Vysokej 10 v Bratislave, kde majú takisto aj showroom, dokonca sa tam dá aj nakúpiť. 

Neodolala som a kúpila som si aj UV farby. Som naozaj zvedavá, že či to bude vôbec fungovať alebo či som vyhodila peniaze do vzduchu. :D
Určite Vám dám vedieť. 
Foto: www.snazaroo.com

Pravdaže hneď som skončila v Panta Rhei a kúpila si knižku o maľovaní na tvár.
http://www.pantarhei.sk/knihy/grossmann-janja/davinci-29-malovanie-na-tvar-glitrovymi-farbami

Keď sa pre niečo nadchnem, fičím ako raketa :D.
(Bodaj by to platilo aj pre písanie bakalárky.)

Budúci týždeň uverejním fotky líčenia. Okrem líčenia pre deti by som rada vyskúšala aj nejaké zombie líčenie, kedže v máji bude v Bratislave zombie walk.
http://www.facebook.com/events/570135526338512/?fref=ts

Ešte som Vás chcela upozorniť, že som musela dať na komentáre moderovanie, keďže stále mi tu uverejňujú zo zahraničia spamy. 

PS: Rozmýšľala som o zakúpení mysteryboxu so zľavou pre blogerky. Tak uvidíme, čím ma prekvapia :)

Skúšali ste niekedy nejakú značku farieb na tvár? Akú? Ako sa vám pozdávala?
Budem rada, ak napíšete svoje tipy a triky :)

4 komentáre:

  1. presne tento kufrík mám :) je výborný a ľahko sa umýva rovnako ako farby.. vidno že su kvalitné a pekne sa dajú miešať :) chodím tak s nimi na trhy a darí sa mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem sa spýtať na aké trhy? A aké si dávaš ohodnotenie? :) Ďakujem

      Odstrániť

  2. S týmito farrbami by som sa vedela vyblázniť :D


    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)