22. marca 2013

Malá inšpirácia

Čaute!
Rada by som vám poradila jednu inšpiráciu, ktorú som našla nejakou náhodou na internete.
Je to v podstate alternatíva ku kozmetickým "boxom".
Toto je však balíček kreatívnych potrieb, z ktorých si môžete vyrobiť náramky, náhrdelníky, taštičky a podobne.

http://www.facebook.com/www.marri.sk

Skúste sa kuknúť, možno vás zaujme :)
Ja nad ním silne rozmýšľam.

UPDATE 26.3. : Momentálne ho nájdete na zľavovom portály www.certovskezlavy.sk so 42%-nou zľavou.

Foto: http://www.facebook.com/www.marri.sk

8 komentárov:

  1. Teraz je na:www.certovskezlavy.sk so 42% zlavou:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to zaujímavo :) a cenu nevieme?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to super, ale nieje to nič pre mňa - na také veci som moc lenivá a aj nešikovná :D ...je to zaujímavý nápad, pre tých ktorý takéto výrobky vyrábajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To by bolo niečo pre mňa. už dávno sa chcem pustiť do výroby vlastnej bižutky, ale nejako sa k tomu neviem odhodlať. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)