4. decembra 2013

Vichy - Idéalia + Vianočné darčeky

Krásny deň! (Začnime pozitívne, aj keď je vonku taká zima. :)

Dnes sa budem venovať značke Vichy a to konkrétne rade Idéalia plus vianočným balíčkom tejto značky - ako už napovedá nadpis.

Predstavím vám tri výrobky z rady Idéalia.
Prvým z nich bude BB krém (ktorý som dostala na testovanie), potom Life sérum a v neposlednom rade Vyhladzujúci a rozjasňujúci krém (oba produkty som si zakúpila - jeden v lekárni, druhý cez Ladybox).


O Idéalia BB kréme od Vichy ste určite už počuli. 
Čítala som viacero článkov ohľadom jeho kritiky, preto som sa rozhodla testovať ho dlhší čas. Používala som ho asi dva-trikrát týždenne cez leto a jeseň.

Okrem mňa ho testovala aj spolubývajúca, ktorá mala svoj produkt a zaobstarala si ho nezávisle od môjho testovania. Keď som to však zistila, ihneď som si vypýtala názor.
Ona sa vôbec nelíči, ak áno, buď ju nalíčim ja alebo sa nalíči jemnejšie.
Takže bola produktom nadšená, vyhovuje jej, zjednotí jej pleť a cíti sa cez deň lepšie.

Ja, čo používam make-up každý deň, som ocenila BB krém hlavne v lete, keď sa mi nechcelo dávať väčšie vrstvy a nemala som ani nejaké problémy s pleťou. Ak sa aj niečo vyskytlo, treba to zakryť korektorom, pretože BB naozaj pleť len zjednocuje. Je to skvelé na uponáhľané ráno, nemusím sa zaoberať krémom, stačí si naniesť BB-čko. Takže vážne hydratuje aj rozjasňuje. Má mať aj protivráskový efekt a samozrejme má aj ochranu proti UV žiareniu.
Mám zmiešanú pleť a v tomto prípade je potrebné BB prepudrovať. Inak sa pleť leskne. Na vyslovene mastnú pleť by som ho neodporúčala. Ale to je mizivé percento žien (áno, áno, zväčša máme zmiešanú pleť a netreba na ňu používať produkty na mastnú, je to rozdiel, či máte obrovské vyrážky alebo pár čiernych bodiek a po celom dni odlesk na pleti :P)
Pridávam foto konzistencie (ešte nevsiaknutý BB krém):


Druhým pánom na holenie je sérum Idéalia.
Toto môžem hodnotiť kladne. Takisto som si ho zaobstarala na základe pozitívnej reakcie mojej spolubývajúcej. 
Keď si ho nanesiem, mám jemnejšiu pleť (super hebkú na dotyk) a pri líčení som si všimla, že sa mi vyhladili póry.
Je super hlavne po prežúrovanej noci, poprípade po noci bez spánku 
(skúškové vám niečo hovorí? :D).
Používam ho ráno aj večer na vyčistenú pleť, ráno pod BB-čko, večer pod krém.
Konzistencia: 


A posledným produktom je Idéalia vyhladzujúci a rozjasňujúci krém na tvár.
Pleť je po použití jemnejšia a je pravda, že krásne vyhladzuje pleť.
Používam ho (keďže mám len miniprodukt) občasne ako nočný krém na regeneráciu, ráno sa cítim oveľa lepšie. :)

Rada by som vám ešte predstavila Vichy vianočné balíčky.
Určite ste si ich všimli, ak ste navštívili lekáreň.
Majú krásne retro obaly pripomínajúce založenie značky Vichy v roku 1931, boli navrhnuté francúzskym dizajnérom Bertrandom de Miollis,

zdroj obrázka: Vichy FB stránka
A čo balíčky obsahujú?

AQUALIA THERMAL
Sada na hydratáciu
2 varianty:
Aqualia Thermal denný krém 50 ml + očný roll-on 15 ml
Špeciálna vianočná cena: 35,90€
Aqualia Thermal SPA denný krém 75 ml + nočný krém 75 ml
Špeciálna vianočná cena: 39,90€

NORMADERM
Sada proti nedokonalostiam pleti
Normaderm Global denný krém 50 ml + čistiaci gél 200 ml
Špeciálna vianočná cena: 27,90€

IDEALIA
Sada pre ideálnu pleť
2 varianty:
Idealia denný krém 50 ml
+ BB krém svetlý odtieň 40 ml
Špeciálna vianočná cena: 39,90€
Idealia denný krém 50 ml
+ BB krém odtieň medium 40 ml
Špeciálna vianočná cena: 39,90€

NEOVADIOL
Sada pre spevnenie kontúr pleti
Neovadiol Gf denný krém 50 ml + očný krém 15 ml
Špeciálna vianočná cena: 47,90€
Sada pre obnovu hustoty pleti
Neovadiol Magistral balzam 50 ml + očný krém 15 ml
Špeciálna vianočná cena: 47,90€

VICHY HOMME
Sada pre mužov
Hydra Mag C hydratačný krém 50 ml + gél na holenie 150 ml
Špeciálna vianočná cena: 27,90€
Sensi Baume balzam po holení 75 ml + gél na holenie 150 ml
Špeciálna vianočná cena: 27,90€

Skúšali ste výrobky Vichy z rady Idéalia? Ako sa vám páčia vianočné balíčky?

2 komentáre:

  1. obaly sú naozaj krásne :) a recenziu chválim

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neskusala som, ale chcela by som pocut tvoj nazor na znacku vichy?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)