30. novembra 2013

Nové oblečko

Peknú sobotu dievčatá! :)
Prednedávnom som objednávala z e-shopu Loly.sk výrobky v rámci spolupráce. 

Rada by som vám ich teda predstavila.
Najprv som si objednala klasické čierne bavlnené tielko - toto.
Fakt musím pochváliť, skvelá kvalita bavlny, strašne príjemné na dotyk, dobre sa v ňom cítim.

(Fotka je bez hlavy, lebo som chora a na môj klaunovský nos nikto nie je zvedavý :D A inak, tielko je naozaj čierne, nejak som to zle vyfotila a fotka pohltila farbu a zmenila ho na šedé.)


Ďalšou vecou, čo som si objednala boli šaty, ktoré sú skôr letné, ale boli v zlacnenom oddelení, tak som si myslela, že do budúceho roka sa nepokazia.
Sú to tieto.
Tu sa mi však vôbec nepáči, že nebola uverejnená fotka, ako vyzerajú spredu.
Plus, je tam uvedená veľkosť ako univerzálna, čo rozhodne nie je.
Ja ich môžem používať maximálne ako tričko.
Spolubývajúcu, ktorú som poprosila na modeling, pretože má veľkosť S aj na zadku (na rozdiel odo mňa), sa v nich cítila ako hurka.
Takže rozhodne by som odporúčala len pre veľkosť xs, resp. (ako povedala Midi - spolubývajúca) pre nevyvinutú 13 ročnú babu, čo potrebuje vyzerať sexy. :D


A ako posledné som objednala niečo pre vás a to túto dámsku košielku.
Tá sa mi páči, pekný materiál, príjemná na dotyk.
Bude súčasťou vianočnej giveaway, takže sa máte na čo tešiť :)


Takže z objednávky potešili 2 veci z troch. Ale rada by som vás upozornila, že ak sa niečo také stane vám, netreba zúfať, zo zákona máte možnosť vrátiť tovar objednaný z e-shopov do 7 pracovných dní bez udania dôvodu a oni sú povinní vám vrátiť peniaze.
Takže vôbec sa netreba obávať nakupovania cez internet. Minimálne, čo sa týka e-shopov na Slovensku.

Ako sa vám páčia kúsky? Vyhovuje vám košielka, ktorú som vybrala do GA? :)

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)