18. novembra 2013

Vzorkové šialenstvo - časť druhá - vzorky z lekárne

Ahojte!
A opäť sme pri tom. Človek nakupuje drahé produkty v lekárni a nakoniec mu na jeho špecifickú pleť nesadnú.
Depresia? Nieeee, sú tu predsa vzorky zdarma na vyskúšanie!

Dnes sa budem venovať vzorkám, ktoré môžete dostať v lekárni.
Okrem vzoriek je k dispozícií poradenstvo lekárníčok, ktoré o výrobkoch vedia svoje.
Majú pravidelné školenia, kde veľakrát dostanú vzorky aj ony, prípadne aj celý výrobok na vyskúšanie.

Aby som upresnila - mám kamarátku lekárničku.
V spoločnosti je všeobecný názor, že vzorky si z lekárne berú zamestnanci a zákazníkom nič neostane.
Nie je to pravda.
VŽDY tam majú vzorky aj pre vás.
Stačí si ich vyžiadať.

Na ukážku som vám vyfotila vzorky, ktoré som dostala ja pri obehnutí pár lekární. 
Nechcela som žiadať od kamarátky, bola som zvedavá ohľadom prístupu.
A dopadlo to na jedničku.
Niektoré som dostala k nákupu a niektoré len tak, po konzultácií.
Určite sa teda vyplatí zájsť do lekárne a vyskúšať si ten svoj obľúbený produkt, po ktorom poškuľujete už dlho. :)








 Dostali ste niekedy vzorky v lekárni?

12 komentárov:

  1. Dobré vedieť, momentálne uvažujem, že prejdem na Biodermu, keďže ju všetci vychvaľujú až do nebies, ale je pre mňa dôležité aby mi sadla, nakoľko jej cena je skutočne niekoľkonásobne vyššia než cena produktov, ktoré bežne používam. Vzorky by sa teda hodili, hlavne aby som vedela, ktorý rad by mi najviac vyhovoval, v mojom veku ma skutočne hnevá ak sa na mojej tvári objaví akné.. Všetky kočky okolo majú tak krásnu pleť a ja? No nič závideniahodné...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Se vzorky z lékáren mám dobrou zkušenost, nikde mi neřekli, že mi vzorky nedají.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mamina taky dostala nějaké Doliva vzorky, tak jsou zkoušela to BB :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Byla jsem se jednou ptát na vzorečky od Vichy. Jak bylo, že si vytiskneš ten papír a když ho vezmeš do lékárny ze seznamu, dají ti vzorečky. Našla jsem si, jestli je nějaká lékarna ze seznamu v okolí. Byla v Berouně, tak když jsme tam s kamarádkou jeli, zašla jsem do lékárny ze seznamu. Paní velice nepříjemná, že prej o ničem neví a že vzorky nemaj a nedávaj. No...tak jsem zkusila lékárnu hned za rohem, tam mi řekly, že nemají přesně ty vzorečky,ale že mi něco na zkoušeku dají. Vzorečku jsem dostala dost a nejen od Vichy..navíc paní velice příjemná. S tou první se to naprosto nedalo srovnat no...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super príspevok ;) a inak ak si Lilliana tak všetko najlepšie k meninám :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jezkove oci... nerob tieto vzorkove posty... neber si to zle :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám doma taky spoustu vzorečků, protože ségra pracuje v lékárně, takže jsem hned u zdroje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Raz som dostala a aj to len preto, ze kamoska pracuje v lekarni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ja som asi z iného sveta.. v lekárni som dostala zdarma iba jeden cukrík aj to keď som sa rozkašlala takou silou, že som skoro zmietla predavačku...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahojte. Pracujem v lekárni, a čudujte sa, ale my napríklad vzorky kozmetiky nemáme.... záleží aj na tom, či je to dermolekáreň, ktorá má každý druhý týždeň dermoporadenstvo, alebo nie.... pokiaľ je v lekárni akurát minimálny počet kozmetických produktov danej značky, nemajú prístup ani ku vzorkám.... a záleží to aj na reprezentantovi, ktorý produkty dodáva.... z Biodermy nemáme nič, čo sa vzoriek týka, ale zase vzorky detskej elmex pasty nám tu stoja už asi pol roka, hoci ich aj rozdávame deťom.... čiže to nemajte za zle, keď vám náhodou lekárničky povedia, že nemajú vzorky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. njn, toto bol aj taký článok práve na obranu lekárníčok, pretože viem, že kamarátka si z lekárne neberie tony vzoriek, ale reálne ich aj rozdávajú :)

      Odstrániť
  11. Dobrý den můžu se optat jestli máte ještě vzorky zdarama muj email jaroslava.pavlicova@seznam.cz prosím napište budu moc ráda vždy mě potěší maličkost.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)