27. novembra 2013

Stretnutie blogeriek - Schwarzkopf

Ahojte!
Prednedávnom som bola na stretnutí blogeriek, ktoré organizovala spoločnosť Swarzkopf.
Mali sme viacero prednášok, nielen o vlasoch, ale aj o blogovaní a na konci sme dostali odmenu.
Časť z nej môžete vyhrať na mojom FB, pri zdieľaní obrázka, takže šup šup tam :)

Cítila som sa skvelo a určite sa môžete tešiť na recenziu druhej časti výrobkov
(Gliss kur a novinkový Taft).

A dnes len pár obrázkov našej skupinky a občerstvenia :)

Dievčatá blogerky spolu s mentorkami - no čo, ktorá som ja? :D
(bolo to fotené s bleskom, preto sa všetky leskneme):


Naše vybavenie pri prednáškach:


Občerstvenie:


Používate výrobky od firmy Schwarzkopf?

5 komentárov:

  1. Víc fotek ze srazu nemáš? Tady z těch se toho moc člověk nedozví :) Jinak Schwarzkopf požívám minimálně, jen jeden kondiconér a pěnovou barvu na vlas, jinak nic. Výrobky mi moc nevyhodují

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, nemám, pretože sme tam moc nefotili, bol tam oficiálny fotograf a vraj nám tie foto pošlú, tak som zvedavá :)

      Odstrániť
  2. bez masky na vlasy od Schwarzkopfu bych nepřežila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pravidelne si kupujem ich farby na vlasy, masky, spreje atď.. Som veľmi spokojná :-)
    PS: Samozrejme, že sme ťa spoznali, nám sa neschováš :P

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)