25. novembra 2013

Yves Rocher - 1.časť

Ahojte! Dnes to bude o telovej kozmetike Yves Rocher.
Zatiaľ prvá časť, zajtra tá druhá :)

Na konci článku vás čaká SÚŤAŽ.

Určite som už viackrát spomínala, že kozmetiku Yves Rocher mám veľmi rada. Aj dekoratívnu, ale hlavne tú telovú/pleťovú.
Preto som sa strašne potešila možnosti spolupráce s touto spoločnosťou.
Nebudem však recenzovať len produkty, ktoré som dostala, ale aj tie, čo som si zakúpila a používam ich pravidelne (vždy napíšem k obrázku).

Najprv teda dva sprcháče a mydlo na ruky. 
Mydlo je skvelé, nevysušuje, pohodlne sa aplikuje, vonia a dlho vydrží. Už som ho mala zhruba trikrát, akurát by som privítala viacero druhov vôní (lebo sú len tri a jedno z toho - vanilku - nemám rada).
Cena: 4,20€ / 300ml

Ako však pozerám na ich stránku, vo vianočných novinkách je plno voňavých tekutých mydiel.
Juch!

Sprcháče - oba voňavé, dobre čistia, nevysušujú a taktiež stačí nabrať málo.
Milujem tie mini balenie, môžem mať tak stále novú vôňu plus sa skvele hodia na cestovanie.
Cena: 1,50€ za ten malý 50ml
a ten väčší som na stránke už ani nenašla, žeby som mala ešte nejakú staršiu edíciu?
Všetky výrobky som si zakúpila sama.


 Ďalšia časť bude k vlasovej hygiene.

Milujem šampón pre žiarivé vlasy. Je vážne skvelý!
Je lacný, dobre umyje a vlasy mám 3 dni pekné. Čo by som mala chcieť viac, nie?
Prvý kus som dostala vlastne k nákupu úplne zdarma (inak by mi ani nenapadlo kúpiť si ho) a tento konkrétny som si už cielene zaobstarala.
Cena: 3,90€ / 300ml

A plus: (citujem, zdroj TU)
"Yves Rocher je zapojený do akcie "Saďme pre planétu", ktorá je súčasťou Programu OSN na ochranu životného prostredia. Zakúpením jedného Šampónu pre žiarivé vlasy zasadíte strom."

A táto predstava, že som zasadila strom sa mi vážne páči. :)

Šampón na farbené vlasy (vpravo) je mi tiež vcelku vyhovoval, zaujalo ma hlavne, že neobsahuje silikóny, parabény ani farbivá.
Nakoniec však mi ho šlohol priateľ (minul sa mu ten jeho). Nemá síce farbené vlasy, ale šampón  mu veľmi vyhovuje :D.
Keď sa mu minie, kúpim mu tento
Potom určite napíšem aj o tom druhom.
Cena: 3,90€ / 300ml

Malinový ocot pre lesklé vlasy (v strede) sa mi podarilo vyskúšať zatiaľ len dvakrát.
Som troška lenivá pridávať ešte jeden krok.
Krásne vonia. Vôbec som nemala chuť si ho dávať na vlasy, ale vypiť ho.
Mňam.
(Inak, v rámci toho, pozor mamičky pred deťmi, lebo keby som nevedela, že to je na vlasy, vďaka vôni by som to považovala za džús/sirup.)
Vlasy sa pekne leskli a plus, čo som veľmi ocenila, boli aj vyhladené.
Dočítala som, že kyseliny obsiahnuté v ňom, zbavujú vlasy rôznych vlasových prípravkov (dobre vedieť v dnešnej dobe) a tiež neobsahuje silikóny, parabény a farbivá.
Cena: 7,70€ / 150ml

(Šampón na žiarivé vlasy som si zakúpila sama, na farbené a malinový ocot som dostala na vyskúšanie.)

Čo sa týka pleťovej kozmetiky, zbožňujem tieto dva výrobky (hlavne masku):

Bez hĺbkovej čistiacej masky Pure system sa už asi ani nezaobídem.
Osobne mám rada masky, ktoré po nanesení priamo pôsobia a vy to hneď cítite.
Táto patrí presne do tejto sféry.
Aj na stránke som našla, že viditeľný výsledok po prvom použití.
Takéto vyjadrenia bývajú zväčša prehnané a neverím im.
Ale pri tejto maske to je vážne pravda!
Akonáhle mám nejakú vyrážku, ihneď ju nanesiem (stačí 3 minúty) a krásne upokojí pokožku.
Keďže mám zmiešanú pleť, používam ju lokálne na nos, bradu a čelo tak raz za týždeň a po zmití vidím účinok aj na výdrže make-upu.
Plus, nemá parabény.
Rozhodne odporúčam. Keď už nič iné vás nezaujme, túto masku treba vyskúšať!!! :)
Cena: 7,50€ / 50ml (ale teraz je akcia a môžete ju mať aj za 5,90€)

Gurmánsky peeling na tvár z marhuľových jadier mi tiež vyhovuje, keďže neškriabe a krásne vonia (taká jemnejšia vôňa). Používam ho v kombinácii s maskou (najprv peeling, potom maska). 
Je príjemný, ale ničím výnimočný. Páči sa mi balenie, nezaberá toľko miesta a neskladujem ho dva roky (peeling zas až tak často nevyužívam).
Cena: 5,90€ / 50ml

(Obidva výrobky som si zakúpila sama.)


A dnes (tramtaradaaaam) mi prišiel novinkový sprcháč z vianočnej edície.
Pred pár dňami som ho okukovala aj v predajni.
Vďaka bohu, že som si ho nakoniec nekúpila, o to mi spravil väčšiu radosť. :)
Sprchovala som sa s ním len raz (dnes), obsahuje trblietky, ale nemusíte sa báť, neostanú na koži (iba kde-tu).
Krásne vonia, ako cukrík, oficiálne je kakaovo-malinový.
A samozrejme je plus, keďže je to vianočná edícia, že vyzerá ako vianočná guľa.
Super vhodný ako darček.
Je aj v zelenej (kakao a pistácia) a žltej (kakao a pomaranč) farbe.
Som strašne happy, že mám tú červenú. (po a, červenú zbožňujem, po b, malinu zbožňujem :D)
Cena: 4,90€ /250 ml


A teraz k súťaži, ktorú som si pre vás pripravila.
Keďže vidím, že sa články čítajú, ale bojíte sa komentovať, rada by som vás troška postrčila.
Napíšte mi do komentáru jednu z piatich zásad rastlinnej kozmetiky Yves Rocher aj s kontaktom na vás.
Odpoveď nájdete na ich stránke TU.

Plus treba viditeľne sledovať môj blog cez GFC (Následníci - sieť priateľov Google - Google Friends Connect), možnosť pripojenia nájdete na pravej lište tohto blogu.

Víťaz bude vyžrebovaný a vyhlásený na mojom facebooku 6.12.2013.
Takže treba sledovať a ohlásiť sa :)

Veľa šťastia!

A hrá sa o tento krásny očný tieň.

Chcete vedieť viac?
Kuknite SEM alebo pre katalógový predaj SEM (je tam zľava a môžete si objednať aj vzorky zdarma).

Poznáte kozmetiku Yves Rocher?
Ktoré výrobky sa vám páčia najviac (nech vyskúšam aj niečo nové)?

18 komentárov:

  1. 4. Chráníme rostlinný svět
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chráníme rostlinný svět martimika@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Rastlinný svet ako jediný zdroj výroby.
    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rostliný svět jako jediný zdroj výroby
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rastlinný svet ako jediný zdroj výroby. vcielkaisr@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bezva článek jako vždy. Navíc ještě se soutěžkou :)))Páni....
    Samozřejmě se zapojím : rostliný svět jako jediný zdroj výroby
    StochlovaAdela@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já plánuju vyzkoušet řadu Pure System,jelikož mám docela dost akné a zatím to vypadá slibně,recenze (i ta tvoje :D) jsou pozitivní.:D
    5.Rastlinny svet pre všetkých
    naty.sweett@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 3. Rastlinný svet pod kontrolou.

    GFC: Veronika Nikkie Hajtmánková
    veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1.Rastlinný svet ako jediný zdroj výroby.
    Základom našich kozmetických výrobkov sú výťažky z rastlín.
    MarikaKolesarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Rastlinný svet ako jediný zdroj výroby
    domkac@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Yves Rocher mám moc ráda a jsem ráda, že jsem se před více jak rokem odhodlala jít do jejich obchůdku i přes vyšší ceny.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chránime rastlinný svet
    orchidejocka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Produkty na báze rastlín :)
    terinka999@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zásada č. 1 Rastlinný svet ako jediný zdroj výroby. Produkty na báze rastlín.
    Zásada č. 2 Rastlinný svet ako jediný zdroj inšpirácie. Objavenie prírodného bohatstva.
    Zásada č. 3 Rastlinný svet pod kontrolou. Garancia kvality a nezávadnosti bez kompromisu.
    Zásada č. 4 Chránime rastlinný svet. Aktívna ochrana životného prostredia.
    Zásada č. 5 Rastlinný svet pre všetkých. Krása dostupná všetkým ženám.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Rastlinný svet ako jediný zdroj výroby. :))
    sexy_bowl@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. lizzy-fashion@centrum.sk
    Jedna zo zásad-rastilnný svet ako jediný zdroj inšpirácie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Yves Rocher používam už dlhšiu dobu a som do nich naprosto zamilovaná.. Najnovšie som kupovala vianočný balíček (vanilka-med-musli) a odličovač :-))

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)