26. novembra 2013

Yves Rocher - časť druhá

Čauko!
Dnes sa budem venovať zvyšku výrobkov, ktoré mám doma.

Inak, minule mi prišiel leták od nich, pričom, ak si zakúpim nad 15€, dostanem dva hrnčeky (červenééé a na obrázku sa mi fakt páčili :). Dnes som bola v predajni v Poluse (v BA) a chcela som túto akciu využiť, ale leták som si zabudla a nechceli mi ich dať. :( Tak sa tam musím trepať ešte raz, ale asi pôjdem na Obchodnú, to je moja najobľúbenejšia predajňa.

Takže k výrobkom:
Hydratačný krém na ruky som dostala k môjmu nákupu v predajni (vrámci ich vernostného systému, viac info TU).
Naozaj skvele hydratuje a je nemastný a príjemný, čo ma však sklamalo, bola jeho vôňa.
Nevonia mi vôbec, ale môže to byť subjektívne, keďže mamke vôňa neprekáža.
A keď vsiakne, tak je to v poriadku, ale veď viete, aká som vysadená na parfumáciu takýchto výrobkov :D
Cena: 3,80€ (momentálne akcia na 2,90€) / 75ml

Jemný hydratačný krém na tvár a telo je skvelý! Vláčim ho v kabelke a v prípade potreby ho používam na všetko. Na tvár (hlavne v zime, keď mi ju mráz vyfúka), na ruky, na lakte, na všetko. Samozrejme, pred aplikáciou si treba umyť ruky, keďže nie je v tube.
Toto bolo limitované vydanie, takže cenu vám nepoviem, ale z tejto rady nájdete výrobky na stránke (treba dať do vyhľadávania Pure Calmille).

Zjemňujúci suchý olej na telo dokonale vonia! Opäť je to výrobok bez parabénov, minerálnych olejov a konzervačných látok. 99% jeho zloženia je rastlinného pôvodu.
Vôbec na pleti nepôsobí olejovito, hneď sa vstrebe a zanechá len, už spomínanú, krásnu vôňu.
Cena: 19,90€ (ale momentálne v akcii za 15,90€) / 100ml


A dostávame sa k poslednému výrobku a to vôni Neroli. Je to parfumová voda.
Vôňa obsahuje esenciálny olej z Neroli a čistý výťažok z kvetov pomarančovníka.
Vôňa je prezentovaná ako zmyselná a vybraná sviežosť.
Možno raz bude aplikácia na zasielanie vôní čitateľom, tak sa môžete tešiť :D
Cena: 49€ (akcia - 37,90€) / 50ml
Darčeková kazeta na Vianoce: 29,90€ / 50ml + 15ml - rozhodne sa oplatí, nájdete ju TU


Chcela som vám sem postnúť ešte môj wishlist z Yves Rocheru, ale je celkom dlhý, takže budem len dúfať, že Ježiško vie správne čítať myšlienky a identifikovať kozmetické výrobky. :D

Čo sa vám najviac z výrobkov Yves Rocher páčilo? Ktorý by ste prijali doma?

POZOR!!! Najvyčerpávajúcejšie odpovede budú odmenené!!!
(Áno, mám nejakú rozdávaciu náladu, to bude tými Vianocami. :)

PS: Nazrite SEM a vzhliadnete vianočný katalóg.

7 komentárov:

  1. Zatial som osobne od nich vyskusala krem na ruky, sampon na zvacsenie objemu, regeneracnu masku na vlasy a bola som spokojna :) urcite si od nich este nieco kupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ahoj :) Oba články som poriadne preštudovala, prvý včera druhý dnes :) Neviem, ako si to myslela s tým, že ktorý nás najviac zaujal, že či z tvojho testovania ( asi toto si myslela ) alebo z toho katalógu :D Preto napíšem obe, lebo našla som si aj tu aj tam niečo čo ma zaujalo a určite by stálo za to to aj vyskúšať :)

    Takže z tohto článku číslo dva ma zaujala tá voňavka :) Keď že mám takú menšiu zbierku a rada aspoň očuchávam nové :) Len na môj vkus a možnosti je pomerne drahá :( Takže aspoň vzorku :D
    Taktiež ma zaujal zjemňujúci suchý olej na telo, keď že niektoré partie mávam naozaj vysušené, najmä lakte, kolená a nohy najmä po holení. Nad týmto výrobkom možno porozmýšľam :)

    Z prvého článku ma najviac zaujala pleťová kozmetika, čiže pleťová maska a peeling, ktorých aj cena je celkom lákavá. Moja tvár nie je bohvie ako problematická :D Ale je taká čudná proste, čelo mám suché, na lícach mám zmiešanú pleť a na nose mastnú. Takže peeling používam a následne po ňom si zase aplikujem hydratačnú masku (okrem nosu, lebo z toho by sa už asi dalo grilovať, z toľkej mastnoty ). Táto maska síce nie je hydratačná ale ako prevencia proti vyrážkam ... skvelé! Tie mávam totižto tiež.
    A ďalej ma zaujal sprchový gél z viianočnej edície... a ten ma zaujal asi najviac :) Milujem totižto ten super pocit keď sa umývam a najradšej by som sa zjedla :D

    Z katalógu ma zaujali dve sady a neviem sa rozhodnúť, že ktorá viac :D
    Sú to:
    1. Kakao a malina sada a
    2. kakao a pistácia :D

    To je asi všetko čo som chcela k tomu napísať :)
    Pekné recenzie :)

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za recenziu, túto značku moc nesledujem a inšpirovala si ma k objednaniu ich katalógu. Sĺubujú dodávku zdarma aj so vzorkami, tak uvidíme...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, pošlú, len im to teraz vraj troška trvá (asi dva týždne), ale neboj, nezabudnú hádam na teba :)

      Odstrániť
  4. Páni ty máš doopravdy nějakou dárečkovací náladu :)) Kdyby se tolik neblížilo zkouškové, tak mi ani nepřijde, že je konec listopadu. Tedy ta zima už se docela připomíná no..ale stejně to utíká jako voda.
    Když bych měla říct, co se mi nejvíce líbí z tohoto katalogu, tak bych asi nedokázala vybrat jen jednu věc, protože jakmile jsem ten katalog otevřela a vykoukly na mě ty kouzelné hrnečky, bylo mi jasné, že se zase zamiluju do hodně věcí :D Proto se raději podobným katalogům vyhýbám. :D
    Když to tedy vezmu stránku po stránce, tak:
    Na druhé straně se mi líbil krém na ruce kakao a malina. Maliny přímo miluju a jak o nich mluvím, dostávám na ně větší a větší chuť. Ňami! Ten krém musí báječně vonět, jen jestli i tak báječně hydratuje. Což je takhle v zimě dost třeba. Ty výrobky vedle s tou pistácií bych zase naopak nikdy nevzala do ruky...ehm..tedy vzala,ale chci říct, že bych si je nikdy nevybrala, nemám totiž zrovna ráda vůni pistácii ani moc pistácie samotné..
    Na další jsou kouzelné ty sprcháče se třpytkami...:))) Sice bych řekla, že je to takové trošičku infantilní,ale to se mi právě líbí :D
    Na poslední stránky katalogu je věcí, že se nestačím divit....zaujala mě ta svíčka, mě se totiž vždycky hrozně svíčky líbily, mám je moc ráda. Vytváří příjemnou atmosféru a to nemusí jít přímo o romantiku :D I když tu bych po dlouhé době zase brala..nu což.

    Díky za super recenzi a zase možnost si zasoutěžit. Vím, že to není na výhru,ale zapojit jsem se chtěla, protože mám tvůj blog ráda a hrozně mě to tu baví, ale to ty víš...:)
    Tak se měj krásně :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja s YR nemam moc zkusenosti, mela jsem od nich jen stiny:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  6. YR je skvela znacka, len korektory maju uplne nahouby :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)