24. februára 2015

DIY varešky

Ahojte! :)

Prednedávnom som vymýšľala darček na meniny pre budúcu švagrinú.
Keďže sa sťahovali s manželom a dieťaťom do nového, chcela som im zároveň skrášliť novú domácnosť a tak som si vymyslela tieto varešky :)

Prinášam vám postup :)

Budete potrebovať:
Ľubovoľný počet naturálnych varešiek
Laky na nechty vašich obľúbených farieb
Lepiacu pásku
Nožnice
Hrnček
Trblietky (nie je nevyhnutné)
Priesvitný lak na zafixovanie



Postup je jednoduchý :)
Najprv oblepte varešky lepiacou páskou tak, aby bol dostatok miesta na varenie a lakovaná časť sa nedostala do jedla. 

Naniesť prvú základnú vrstvu a nechať uschnúť.
Tu by som upozornila, že treba použiť staršie laky alebo také, čo vám úplne nesadli, lebo sa toho spotrebuje celkom veľa. Čo mňa, samozrejme, vôbec nenapadlo a minula som aj z tých mojich obľúbených. :D
Farby som použila tie, čo má švagriná v kuchyni :)


 Potom môžete buď dať ešte jednu vrstvu laku alebo ozdobiť varešku trblietkovým lakom alebo priamo trblietkami (tie sa musia prichytiť na ešte nauschnutý lak).
Následne prelakovať a zafixovať priesvitným lakom (top coat).

Tadá:


Samozrejme ešte odstrániť lepiacu pásku, ale také varešky som zabudla odfotiť :D

Ako sa vám páčil postup? Využijete nápad?

2 komentáre:

  1. Naozaj krásne si ich oživila :) Nápad využijem, ale asi skôr pri ceruzkách :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj, to je super :) easy, ale veľmi milé ;) skvelý nápad!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)