3. marca 2015

Bioderma - Maska Sébium

Čaute!
Je mi jasné, že o Bioderme a hlavne tejto maske z rady Sébium sa popísalo na blogoch naozaj všeličo, ale nakoľko som aj ja tvor zvedavý, musela som to vyskúšať.

Táto maska je vhodná na zmiešanú až mastnú pleť. Podľa mňa, v lete nič nepokazí ani na normálnej pleti, kedže vtedy sa človek viac mastní a spotí a pod. :)



Konzistencia masky je iná, na akú sme zvyknuté, pretože je skôr ľahšia, jemnejšia, nelepí sa, človek nemá od nanášania masky zababrané celé ruky :)
Pripomína mi to našlahané maslo alebo niečo v tom zmysle. 

Masku je potrebné si naniesť v primeranej vstve (zhruba ako ju mám na ruke).
Stačí počkať 5 minút, čo mi veľmi vyhovuje - nemusím behať 15 minút po byte s maskou a strašiť spolubývajúceho :D


Maska má takzvaný gumový efekt, čiže nemusíte ju vyslovene hneď zmyť vodou, ale jemných trením a šúchaním zošúchať z tváre. 
Treba si ale dávať pozor a neprekročiť tých 5 minút pôsobenia, aby sa maska neusušila úplne, vtedy ide ťažšie zošúchať. Takisto tento postup odporúčať minimálne 1 hodinu pred odchodom alebo večer pred spaním. Keď chcete odmastiť pred večierkom, radšej si masku zmyte vodou, lebo sa môže pokožka jemne podráždiť.
A hlavne, si to treba zošúchavať nad umývadlom, nech nemáte bordel po celej kúpeľni/izbe ako ja.


Výsledný efekt je skvelý. Tvár je nemastná, ale vôbec necítite pnutie absolútneho vysušenia ako pri niektorých výrobkoch určených na zmiešanú pleť (čo je samozrejme zlé, lebo pleť sa pri takomto vysušení ešte viac premastí). Dokonca mám pocit, že krém sa lepšie vstrebal, pleť je hladká a jemná, póry stiahnuté. Jediný mini nedostatok je mierne začervenaná pleť po použití gumového efektu. Ale ja ju mám celkom citlivú, takže táto časť je absolútne subjektívna. :)

Takto vyzerá na tvári (jedinečná možnosť ma vidieť odlíčenú :D): 

Aj keď je maska na trhu tuším ten rôčik, veľa z vás ju ešte asi nevyskúšalo, čo je podľa mňa škoda, lebo je naozaj dobrá.
Odporúčam pre jemnú a odmastenú pleť :)

Už ste skúšali výrobky z rady Sébium? Ako ste boli spokojné?

7 komentárov:

  1. Pekná recenzia :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som s radou Sébium nesmierne spokojná, ich veci používam už niekoľko mesiacov :) Minule som ulovila aj túto masku, mali na ňu akciu za 4€ takže ma to potešilo a kúpila som ju. Mimochodom, skvelá recenzia. Tvoje príspevky sú vždy skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj, ďakujem za pochvalu, tá vždy veľmi poteší :)

      Odstrániť
  3. Sébium mám fakt rada, hoci túto masku som ešte neskúšala. :) Ale vyzerá super a super bola aj recenzia ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výrobky Sébium používam už nejaký čas a som s nimi veľmi spokojná. Masku som tiež už mala a bola som veľmi spokojná. Pleť sa mastila oveľa menej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) A je to úplne dokonalé pred nejakou párty :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)