6. marca 2015

Schauma Fresh it up!

Krásny deň!

Dnes budem recenzovať šampón a kondicionér od Schaumy (Schwarzkopf) Fresh it Up!

Dostala som ho ešte na Valentína minulý rok :D
Ale mala som neuveriteľne veľa vlasových produktov, takže kým som sa dostala k používaniu, uplynul nejaký ten čas.

Táto rada je určená na mastné korienky a suché končeky. Znie to skvelo, že?
Určite veľa z vás má problém práve s týmito partiami ako ja. Celkom som bola potešená, že konečne prišla nejaká firma s výrobkom, ktorý nemal zbytočne vysušovať ani zbytočne premasťovať.


Konzistenia sa mi páči, pri šampóne je redšia, ľahšie sa nanáša, kondicionér je hustejší, drží tvar.
Vôňa je jemná a pekná. 


Šampón mi pekne odmastil vlasy, ale končeky nič teda nezaznamenali a vďaka kondicionéru sú vlasy krásne rozčesateľné, ale končeky boli stále suché. Takže bolo treba použiť ešte nejaký olejček na vlasy.

Šampón a kondicionér odporúčam, pokiaľ netreba končeky extrémne vyživiť, ale zase sa mi vlasy nemastili. Ale keď máte dlhšie vlasy ako ja, určite treba použit ešte nejaký olejček.
Na Slovensku som ho ešte nevidela, ale v zahraničných recenziách som postrehla, že k tejto rade existuje aj olej, takže by bol akurát, hádam sa dostane aj k nám (ak sa už nedostal :D).

Skúšali ste túto rady značky Schauma? Ako sa vám páčila?
PS: Nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY! :)

4 komentáre:

  1. Tento šampón som mala, a je skvelý :) kondicióner o niečo menej, pretože - ako si napísala ľahko sa rozčesávali, no mojim vlasom nijako extra nepomohol a končeky ostali suché :/ supeer článok ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, určite tam treba doplniť ten olej :)

      Odstrániť
  2. ja som po ňom pokukovala, lebo vôňa má byť ozaj skvelá :) inak pekný článok :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúsiť určite odporúčam, minimálne šampón :) A pokiaľ nemáš tak strašne náročné vlasy ako ja, tak aj kondicionér. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)