3. októbra 2015

Choroba a čaj s nádejou

Už včera sa mi podarilo ochorieť. 
Podarilo ako podarilo, je to vďaka chorým ľudom chodiacich do práce/školy/na návštevu :D

Môj hlavný pomocný bojovník je okrem Bioparoxu aj ovocný čas s medom.

Momentálne som sa zamilovala do čaju Divoká višňa,
je to z e-shopu Babičkina záhrada (chutný názov, nie? :).
Páči sa mi, že je zaujímavo kyslastý a jemne horký - krásne sa doplňuje s medom :)

Objavila som inak pastovaný med a veľmi mi chutí, nielen takto do čaju, ale aj keď mám napríklad chuť na sladké, stačí lyžička.
Mám so škoricou - tento.




Aký čaj obľubujete pri chorobe? Čakám všetky triky, už ma nebaví sopliť :/

1 komentár:

  1. Ahoj, zatagovala som ťa do liebster award tagu. Pozri na www.reallifeofgirl.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)