2. novembra 2015

Ó božská Manna!

Ahojte!
Dnes som sa zakusla do recenzie produktov značky Manna.

Manna to je zaujímavá značka prírodnej kozmetiky, ktorá sa netestuje na zvieratách. 
Mala som možnosť vyskúšať hneď tri produkty, z ktorých ma dva absolútne oslnili a jeden nie je síce pre mňa, ale funkčne je dobrý.


Ako prvý produkt by som vám predstavila zázvorové mydlo z kozieho mlieka.
Jemne pení a je naozaj veľmi príjemné k pokožke. Upokojuje a hydratuje, má jemnú penu, ľahko sa s ním pracuje a nepraská 
(neznášam, keď mi mydlo praskne a potom je škaredé a radšej ho vyhodím, ako mať také niečo doma :D ).
A tá vôňa - krásne pohladenie duše. Prisahám! :D
Fukčne je využitelné nielen klasicky na ruky, ale aj na telo alebo pleť - a to od suchej až po mastnú. Ja som ho používala na telo, pretože mám neuveriteľne citlivú pleť a troška sa toho bojím, ale odvážlivcom šťastie praje, ak by niekto chcel vyskúšať, tá možnosť tu je.

Nájdete ho TU - 90 g za 5,90€


 Ďalším produktom "na holenie" je neparfumovaný krémový dezodorant. 
Je určený pre citlivú pokožku (preto bez parfumácie) a môžu ho používať aj tehotné ženy. 
Produkt vo veľkosti hrášku treba roztopiť v teple rúk a vmasírovať do podpazušia a následne nechať usušiť, nech nemáte fľaky na šatách.
Toľko k návodu.
Žiaľ, tento produkt mi nesadol. Nie kvôli funkčnosti, tá bola skvelá aj v horúčavách, ale skôr kvôli nepohodlnosti používania.
Ráno, keď sa ponáhľam, jednoducho nemám čas čakať na to, kým sa usuší, resp. som netrpezlivá a niekedy od neho troška ostala stopa na mojich šatách.
Ale pre menej roztžité osoby odporúčam, lebo naozaj funkčne mu nemám čo vytknúť.

Nájdete ho TU - 15ml za 5,90€, 50ml za 12,90€


A posledným produktom, ktorým som absolútne nadšená je ghanské bambucké maslo s vôňou levandule a čajovníka.
Tá vôňa!!! Tá je jednoducho s veľkým V. 
Viete, že milujem vôňu levandule. Teraz ju milujem ešte viac!
Tento produkt by som asi odporučila aj keď by bol hrozný. Už len kvôli vôni. Ale čo je ešte lepšie, nielen že nie je hrozný, on je ešte aj skvelý. :D
Použitie je rôznorodé, ja ho konkrétne používam na suché časti pokožky, na pery a skúsila som ho použiť aj po uštipnutí komárom a naozaj pokožku upokojil a nesvrbelo ma to.
Toto jednoducho MUSÍTE mať. :D

Nájdete ho TU - 15ml (to ani nekupujte, hneď veľké balenie) za 5,90€ a 100ml za 12,90€


Už ste skúšali značku Manna? Aké máte skúsenosti?

2 komentáre:

  1. O této značce slyším poprvé, ale vypadá dobře.. Určitě na nějaký produkt mrknu :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to zázvorové mydlo musí byť úžasné, hneď by som ho brala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)