17. novembra 2015

Inšpirácia na adventné potešenie

Ahojte!
Neviem ako vy, ale ja zbožňujem adventné kalendáre. 
Dostávať darček každý deň, no komu by sa to nepáčilo, že? :D

Moja mánia v podstate začala celkom nevinne.
V L´Occitane som narazila na jeden plný kozmetiky. Rýchlo sa míňali a ja som chcela potešiť mamku, tak som jej ho hneď kúpila. 
Mimochodom, sú už vypredané dokonca.
Tak uvidíme, či vôbec ďalšie naskladnia. Ja som si uchytila predposledný kus.

Cena je 39€ a nájdete ho na ich ehope (je to zároveň aj zdroj obrázka).
 

Pre seba som si vydrankala od manžela (nemôžem si za.s sama sebe kupovať adventný kalendár, chápeme sa :D ) adventný kalendár s bižutériou od H&M.
Normálne stojí 29,90€, ale môžete sa na ich stránke zaregistrovať na newsletter a dostaneme zľavu 25% a dopravu z e-shopu zdarma. 
Samozrejme, ak ste si newsletter ešte neobjednávali.
Manžela to vyšlo po tejto zľave cca 22,50€ :)
H&M e-shop (je to zároveň aj zdroj obrázka)


A aby sa nepovedalo, tak som samozrejme kúpila niečo aj pre manžela ja :D
A jemu čajový kalendár plus ešte dostane aj čokoládový, nech poteším jeho sladkostnú závislosť.
A to konkrétne tento (e-shop zároveň zdroj obrázka) za 9,58€ :)


Ak ste si z tohto nevybrali, ešte mám nápady na ďalšie. Na Slovensku je toho teda oveľa menej k dispozícii ako v zahraničí (klasika), ale predsa sa len niečo okrem tých čokoládových nájde.
Obrázky sú vždy priamo z e-shopov.

Sviečkový od Yankee candle za 45,99€




A zdravé prekvapenia od Mixit.sk za 27,99€



Vybrali ste si? Poznáte nejaké ďalšie možnosti?
Prosím si info, horím nedočkavosťou :D

2 komentáre:

  1. Škoda, že u nás není ten kalendář od YC. Původně jsem si chtěla koupit nějaký kosmetický adventní kalendář, ale řekla jsem si, že nepotřebuju plno neurčitých drobností a tak jsem si radši koupila vánoční cylindr, talířek a aromalampu od Yankee.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tuším som ho našla aj na českých stránkach, či? :) (akože ten kalendár od YC). A aké ich máte v Česku? Ja som akurát narazila len na ten kozmetický od L´Occitanu. Tuším od Douglasa niečo, nie? :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)