6. apríla 2016

Svadba

Konečne sa musím priznať. Tak nejak som sa vydala. :)

Bolo to ešte v júni a ani sa mi nechce veriť, že už prešiel takmer rok.
Koncom marca sme sa vrátili zo svadobnej cesty v Indii a tento článok je v podstate len také intro k cestopisom v Indii.
Taktiež som tam nakúpila plnú tašku kozmetiky, takže sa môžete tešiť aj na recenzie a SÚŤAŽ!

A teraz posielam pár fotiek zo svadby, nech máte predstavu, dúfam, že sa budú páčiť :)

Príprava:



Najlepšie družičky na svete!!! :)


Obrad:
Zaobstarali sme si skvelý retro autobus

Môj sexy ženích


Naše krásne mini auto, čo sme si objednali.


A tu už hovorím "áno"


Úchvatné torty sa podarili mojej cukrárke


A spoločné foto. Fotili sme sa v pondelok, dva dni po svadbe. Odporúčam, úchvatne som si to užila. :) Šaty som si kúpila cez aliexpress, takže boli moje a nemusela som platiť horibilné čiastky salónu.












Svadba dopadla skvelo, som spokojná :)

Aká je vaša predstava dokonalej svadby? :)

5 komentárov:

  1. Moc pěkné, slušelo, hodně štěstí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, vypadáš tam jako víla :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) aj som sa tak cítila, minimálne pri tom fotení v prírode :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)