14. júla 2013

Moje obľúbené vône

Ahojte! Tak po dlhej dobe som zase tu :)
Štátnice za mnou však ešte nie sú, lebo sa mi podarilo ochorieť a mať vysoké teploty... Náhradný termín? V septembri... Poteší, čo vám poviem.

Ako som vám už písala, momentálne pracujem vo Fann-ku, takže som sa začala orientovať vo vôňach a postupne si povyberala tie, čo sú pre mňa ako stvorené :)

Moja najobľúbenejšia značka je Lanvin a prvá vôňa, čo mi do nich učarovala je Marry Me!

Hlava:
 tuniský pomaranč, broskyňa, jazmínový čaj

Srdce: arabský jazmín, magnólia, ruža
Základ: biele kvety, ambra, pižmo

Je to jedna z nevtieravých vôní vhodná na celodenné nosenie.

Zdroj: http://www.danivjencanja.hr/2012/01/11/uskladite-parfem-s-vjencanicom-vaseg-omiljenog-dizajnera-2/

Druhá, ktorú som si zamilovala je tiež od Lanvina a to Me.
Táto ma už obšťastňuje doma, na poličke.

Hlava: mandarinka, černica
Srdce: sladké drievko, tuberóza, ruža
Základ: santal

Chcete zažiť luxus? Kúpte si túto vôňu! :D
Veľmi sa mi páči flakón a vôňa je troška silnejšia a výraznejšia ako v predchádzajúcom prípade. 
Budete ju na sebe cítiť vy aj vaše okolie. 
Mňam, mňam!
zdroj: http://sybilia.wordpress.com/2013/05/17/lanvin-me-perfume-the-elegance-of-finally-being-myself/

Ďalšia, úplne geniálna vec je vôňa od značky Lancôme La vie est belle.
Ten názov si nie a nie zapamätať, aj keď ju nadovšetko zbožňujem.
Plus hádajte, kto je tvárou tejto vône - moje obľúbená herečka!

Hlava: čierne ríbezle, hruška
Srdce: kosatec, jazmín
Základ: fazuľky tonka, pralinka, pačuli, vanilka

Zdroj: http://candyandcouture.wordpress.com/tag/la-vie-est-belle/

Aké sú vaše obľúbené vône? Napíšte mi pre inšpiráciu :)

PS: Dievčatá, čo vyhrali GA - Slovenky balíčky už majú a dievčatá z Česka, nezúfajte, budete ich mať aj vy, ale asi až v septembri :/ Keď som videla tú sumu za poštovné... To asi počkám do septembra, keď pôjdem do Brna... Prepáčte, ale hádam vám to radosť z darčeka potom vynahradí :)

11 komentárov:

  1. Máš super voňavú prácu :) ...mne sa páčia: Jesus Del Pozo Halloween (nemám doma), Jesus Del Pozo Halloween Blue Drop (mám doma) a Dolce & Gabbana Pour Femme (mám doma) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Halloween mám tiež! :) Je to vážne zaujímavá vôňa :)

      Odstrániť
  2. Já tyhe voňky vůbec neznám, ale osobně miluji limitky od Escady.

    S těma státnicema je to dost blbý, už si to mohla mt za sebou a teď se budeš muset stresovat znovu:-/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Linduška, ďakujem za balíček :) ....štátnice v septembri...no, to poteší...budem držať palce....
    ....co sa tyka voni, tento Lancome chcem uz davno ovonat, vdaka za pripomenutie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S tím poštovným to chápu, kdybys chtěla bydlím v Brně, tak by bylo možné i osobní předání ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prácu ti závidím, ja by som sa tam poriadne vyšantila. Práve včera som od priateľa dostala moju vytúženú Fame od Lady Gaga, takže pekne krásne je už vystavená na poličke vedľa milovanej Flora by Gucci. :)

    PS: Budem na teba v septembri myslieť, aby boli tie štátnice pre teba hračka.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marry me je moja obľúbená voňavka!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. http://sunnysscrapworld.blogspot.sk/2013/09/liebster-blog-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ááá, Lanvina ti schvaluju :3 toho mohu. Já mám osobně nejraději jednodruhové vůňe, ale Marry me je prostě..Marry me :)


    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich mam strasne rada, skvela volba :)

      Odstrániť
  9. Marry me a La vie est belle sa aj mne velmi pacia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)