28. mája 2013

Výsledok Giveaway

Čaute baby!

Takže, rada by som vyhlásila výsledky GA.
Najprv teda prvá časť - paleta tieňov.
Na základe random.org vyhráva komentár s číslom 12 a to je slečna s nickom
she.is.the.one.
Gratulujem a posielam mail. :)

A teraz sa budeme venovať mojej obľúbenej časti GA a to tej druhej, kde odmeňujem svoje čitateľky, komentátorky, proste ženy, čo sa zapojili do diania :D

Naplnila som celú kvótu a je ich 10.
Dievčatá, napíšte mi, prosím, adresu na mail: 
lindascasper@gmail.com

Sú to:

Everythingaboutcosmetics Dada - vyhráva set značky Biobeauty
Zuzana Stanko - vyhráva knižku
Veronika Pospíchalová - set s červeným zápisníkom
Dany Love - krém na tvár himalaya herbals
Dullsinea - set s ružovým zápisníkom
Naty Vavreková - hodinky
Teress - Radox výrobky
SunnysScrapWorld - set s fialovým zápisníkom
Ew*Edens - set s dermamask

A špeciálnu cenu za super komentár by som rada poslala "anonymke", ktorá sa podpísala menom Ata.
Ata, prosím, napíš mi na mail, nech viem, kam ti cenu odoslať :)
Ate by som rada venovala set s Yves Rocher sprcháčom.

Ako som vyberala výhry? Napísala som si mená báb na papieriky a povedala som si, že teraz ťahám set biobeauty a vytiahnutá ho získala :)

Posledná výhra spočívala v tom, že som si napísala na papieriky mená majiteľov najlepších komentov a zase som ťahala (čiže mohla vyhrať aj niektorá z ocenených).

Takže GRATULUJEM všetkým :) A nezabudnite mi napísať!! :)






14 komentárov:

  1. Fakt krásná GA, tak jsem moc ráda, že jsem vyhrála! Jsi fakt šťedrá, takový kopec cen :) Děkuji moc ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujem dievčatám..GA s toľkými výherkyňami som snáď ešte nevidela:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jůů :) Jdu napsat mail s adresou. Mám hroznou radost. A vítězce, kterou vylosoval náhodně "osud" gratuluju, stejně tak i ostatní děvčatům :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Inak, ďakujem za adresy, ale odošlem vám darčeky až v strede júna, čakám na výplatu :D dúfam, že nevadí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lili ďakujem za výhru, poteší moc :) ...čo som skúšala tak to bol krém na nohy a na ruky od tejto značky a bola som s ňou spokojná :)btw: s euráčmi som na tom podobne :D

      Odstrániť
  5. Gratulujem všetkým výherkyniam :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jee no toto žeby sa konečne štastie v GA usmialo aj na Dany Love?:) Ďakujem Linda:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeee, hrozne moc sa tesim! :D

    v poslednom case sa toho kopi na vsetkych frontoch, takze taketo krasne prekvapko mi urobilo o to vacsiu radost ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni moc děkuju!Tvůj blog mě moc baví a hned ti jdu napsat e-mail..Hlavně 1.6. mám narozeniny,takže to můžu považovat i za velmi milý dárek :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :D cim som si to zasluzila??? Ata

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Juj, taky jsem vyhrála to sem ani nečekala. Děkuji, napíšu ti ještě do mailu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jeeej, ďakujeeem a blahoželám aj ostatným dievčatám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ...a ak by Vám náhodou bolo málo, giveaway nájdete aj u mňa :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)