7. mája 2013

Avon Luxe

Ahojte! 

Dnes vám predstavím produkty značky Avon z rady Luxe. 

Budú fotky aj komenty, možno do budúcna pripravím aj nejaké kompletné líčenie s výrobkami, ale tentoraz sa musíme zaobisť bez toho, lebo som nejaká prechladnutá a svoje červené oči nebudem fotiť. 
Už nesmiem nakupovať, lebo zbankrotujem :D 

Oficiálnu tlačovú správu ohľadom výrobkov nájdete TU

Čo tvrdí výrobca? 
Nová značka LUXE od AVONu je vrcholom luxusu a pôvabu. Táto exkluzívna kolekcia dekoratívnej kozmetiky, ktorú nikto neprehliadne, bola navrhnutá tak, aby ženám pomohla vyzerať neodolateľne a nádherne. Obsahuje špeciálne, vzácne a drahocenné zložky, ktoré sú známe pre svoje skvelé účinky – od čiernych diamantov až po biele zafíry – svojim vzhľadom očaríte každého navôkol. Ovládnite svet s LUXE! 

Čo tvrdím ja? 
No, čo sa týka luxusu... Tuším, že Avon má aj lepšie a lacnejšie výrobky :D 
V prvom rade sa mi nepáči obal. Zlato je síce symbolom luxusu, ale tu je ho až veľa. Predstavte si, že by ste mali mať v kozmetickej taštičke všetky tieto zlaté výrobky. Rozhodne by som ju potom na verejnosti nevyťahovala. Keď ich mám pokope, je to fakt zlé.

Rúže sú celkom dobre pigmentované, ale pozor! Keď máte navlhčené pery alebo nebodaj balzam na perách, rúž neprilnie a zhrčkavie sa do línií.
Je taký balzamovitejší a výdrž je hodinu a pol. 
Cena záleží od akcie v katalógu, ale ja som ich mala za 5,50€.


Odtiene (podľa obr.): Pink Satin, Nude Slip, Lustering Nude, Rose Temptation, Designer Red


Korektory majú pekné krytie a vydržia cca 6 hodín.
Cena (opäť závisí podľa katógu, ja som mala): 4,20€ - demo ponuka
Odtiene: Fair, Light



Linka na oči má peknú čiernu farbu, ale oplatí sa ju používať len na jeden ťah, pri viacerých robí vrstvy. Troška horšia manipulácia.
Na ruke vidieť jeden ťah, viacero ťahov a posledná rozmazaná čiara je po uschnutí rozmazanie rukou.
Mala som ju však aj cez deň na očiach a vydržala.
Cena: 6,50€



Ceruzky na pery sa nanášajú ľahko, majú peknú pigmentáciu a vydržia rovnako ako rúž, v spojení s rúžom  nezanechávajú čiary a plus majú na druhej strane štetček na nanášanie rúžu, čo je plus. Netreba ich strúhať, sú vysúvacie.
Cena: 5,50€

Odtiene: Red Icon, Nude Temptress, Pink Cashmere


Očné tiene a lícenka sú celkom trvácne, ale pod tiene treba použiť bázu, aby farby vynikli.
Na ruke vidíte pigmentáciu. Sú skvelé na denné líčenie (oboje).


Lícenka nanesená prstom a štetcom, očné tiene - podklad a farby.
Cena:
Tiene - 9,90€ - Cocoa Couture
Lícenka - 6,20€ (demo) - Cout. Rose


Takže suma sumárum, odporúčam vyskúšať ceruzky na pery, tiene a lícenku. Ak ste zbehlé v nanášaní liniek na oči, môžete vyskúšať aj tú, ale ak sa vám trasie ruka, odporučila by som radšej niečo iné :)

Skúšali ste už radu Luxe? Aké sú vaše najobľúbenejšie výrobky z Avonu?

13 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ty nude rtěnky, asi se po nich mrknu v katalogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyskúšala som aj ja už väčšinu výrobkov z kolekcie Luxe a s väčšinou som bola spokojná. Odporúčam hlavne makeup a púder, tie sú fakt veľmi vydarené a pleť po nich pôsobí prirodzene. Veľa chváli som počula aj na špirálu. S rúžmi som nebola veľmi spokojná, trblietky, ktoré obsahuje takmer každý odtieň, schádzajú z pier a škrípu pod zubami... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nezkoušela jsem nic..ale zaujaly mě ty korektory..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné recenzie, pomôžu pri výbere :) pozývam ťa na giveaway u mna na blogu--> http://for-beautyblog.blogspot.sk/2013/05/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neskúšala som,ale tá linka sa mi nepáči celkovo xD
    Avšak rúže sú krásne,len škoda že nepriľnú....vždy sa nájde chyba, och....Inak to si toľko vyhodila za tie veci,alebo si to dostala zadarmo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, nedostala, to by som pripísala info... všetko som si kúpila a ani nechcem rátať, koľko to presne bolo :D

      Odstrániť
  6. Páni, tužka je pěkně černá :) Ale s tou zlatou to trochu přehnali no :D
    Upřímně nechápu, že jsi utratila tolik peněz za tyhle výrobky, asi bych si vybrala jen pár věcí :D Celkem mě zaujala ta tvářenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V prvom rade ti musím zaželať skoré uzdravenie. Ja som momentálne tiež akási prechladnutá a večne unavená, ale verím, že to skoro prejde.
    Samotná kozmetika sa mi páči, teda až na tie obaly. Tie nie sú moc môj štýl, ale budiš.. Len výdrž rúžov mi pripadá skutočne slabšia. Za to ma prekvapila sýtosť očných tieňov, aj keď teda ako píšeš, je nutné použiť bázu. V každom prípade sú však farby veľmi pekné a decentné. Hoci by sa dali tejto súpravičke vytknúť nejaké chybičky, je mi vcelku sympatická. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Uzdrav sa čo najskôr!!-na chorobu bola zima ale nie toto pekné obdobie :) ...čo sa týka tejto kozmetiky, mám doma linku - pre mňa je ale dosť nepraktická, lebo má ohybný hrot - a ja som v linkách nemehlo - trvá mi kým si peknú linku spravím a táto si maľuje ako chce...peňaženka ti fakt musela trpieť - ale páči sa mi rúž Nude Slip a ceruzka Nude Temptress. Čo mám fakt obľúbenú vec z Avonu je špirála - supershock a laky, tie sa mi zdajú fakt dobré za tie ceny (ale kupujem ich samozrejme keď sú hlavne v akcii) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja jsem taky poslední dobou nejaka nemocná :((( brzy se uzdrav :)
    Ty rtenky jsou super !!!:)
    Prijd se mrknout take ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hlavně ať se brzy uzdravíš!A na líčení se moc těším..Na tužky na rty se podívám,opravdu mě zaujali :D:)).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hmm, tie tiene vypadaju velmi lakavo...nalomila si ma :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)