5. mája 2013

Beckov

Cez víkend som bola s priateľom na výlete.

Ako vznikol nápad? 
Deň odovzdávania bakalárky. Nestíham, dopisujem citácie, dopisujem poznámky, dávam expresne zviazať. Fakt nestíham, už ani posledný bus, ktorým by som ešte stíhala.
Nakoniec som musela použiť svoj mačičkovský výraz (kto nevie, čo myslím, dajte si do googla "cat shrek" a uvidíte :D) a nahovorila Mareka, aby ma tam odviezol. Dokonalý to chlap :)

A tak, keď sme už mali kúpenú diaľničnú známku, využili sme ju a šli na Beckov a kuknúť do Trenčína (ešte som tam nebola).
Pripájam obrázky. 
Inak, bolo krásne a vážne to dobre padlo po tom náročnom bakalárskom období :)

Hrad (prekvapujúco)

Okná kaplnky

Vandalistický trtko z roku 1903 (treba troška zaostriť)


Ja čumím v nedohľadne


Akože flirtujem :D

Podľad zhora (akurát sa konala lukostrelecká súťaž)

Kapustová hlava



Neviem prečo, ale tento dom na strašne zaujal a veľmi sa mi páči

Ak si všimnete, dole je veverička.

Môj dokonalý chlap sa snaží pózovať :D


A tu mi niečo vysvetľuje (?). A popritom hrdinsky nosí môj náklad.

Navštívili ste už Beckov?

8 komentárov:

  1. Tý jo, to muselo být bezva...hned bych vyrazila na nějaký ten výlet, bohužel jsme vždycky jezdili s přítelem, ten se semnou ted rozešel...takže mám asi po většině výletech :(

    Máš nádherně dlouhé vlasy a sluší ti to!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádne fotky, ja históriu v podobe takýchto pamiatok môžem. Veľmi rada chodím obzerám a fotím, s priateľom sme chodili po hradoch, zámkoch a iných historických stavbách tento/minulí rok dosť často, lebo to mal ako praktickú maturu (zmapovanie stredného Slovenska)...no na Beckove som ešte nebola - pekné fotky si spravila..btw: mám doma tiež červené kecky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paráádne fotky....Tak som rada že už to máš za sebou....teraz len držať palce,aby a známka bola dobrá!
    Fotky sú krásne...ja som nebola ani na jednom hrade,ale šla by som....
    Vandali....vŕŕŕ!
    Veveričku som si hneď všimla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máte moc hezké fotky :) Vypadá to tam pěkně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nikdy jsem tam nebyla :D.Až pojedu o prázdninách k babičce na Slovensko musím ji přemluvit a jít se tam podívat :).Jinak blahopřeju k bakalárc!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeej, krasne fotky :) akurat pozeram, ci ti tak velmi narastli vlasy, alebo je to tym zehlenim. riadna dlzka a hustota ;)

    ked budete mat niekedy chut na wellnes, tak urcite vyskusajte thermalkesov.sk
    boli sme teraz na predlzenom vikende a jeden by neveril, ze taky servis na Slovensku fakt mame. strasne mili personal, kvalitna ponuka a prijemne prostredie. fakt je tazko najst u nas nieco lepsie bez toho aby to bolo predrazene :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)