2. mája 2013

Kozmetika tianDe

Ahojte!
Na úvod skvelá správa: konečne som odovzdala bakalárku!!! 
Preto som sa dva dni ani neozvala - 30.4. som ju ešte dokončovala a včera som doma (resp. u mamky) pomáhala pri búraní prístavby, bola som kompletne zničená.

Cca pred týždňom aj pol som dostala výrobky od spoločnosti TianDe na vyskúšanie.
A ako to dopadlo?

V prvom rade som vyskúšala čistiacu náplasť na nos bambusové uhlie.
Pásku navhlčíte, dáte na noc, počkáte, kým vyschne a potom odtrhnete. 
Mala by vybrať všetky čierne bodky a "absorbovať nečistotu".

Dala som si ju, počkala a naozaj na náplasti bolo vidieť, že vybrala niektoré čierne bodky.
Ale zas nič mimoriadneho som sa nedočkala, naozaj ich bolo len pár. 
Dávanie dolu však bolelo jak sviňa (keď to už tak mám povedať).
Rozhodne neodporúčam pre citlivú pleť, lebo moja bola ešte celý deň z toho podráždená plus mi troška tie miesta napuchli.

Podľa katalógu, ktorý som dostala k výrobkom, má táto náplasť stáť 14€ za kus.
To je strašne veľa.
Mala som v minulosti niečo podobné z balea a stálo to o 75% menej, viac kusov a určite to nebolo také drastické.


Čo sa mi však páčilo, bola hydratačná maska na tvár a krk Hyaluronová kyselina.
Je to textilná maska, ktorú si na seba naukladáte a 15 min. relaxujete.

Čo tvrdí výrobca?
Maska poskytuje egekt "okamžitej krásy", dokonale hydratuje, pomáha zlepšiť tónus pleti a pritom chráni  jej vonkajšiu hladkosť a pružnosť - turdur pleti.

Bola super, jemne chladila a cítila som sa veľmi dobre. 
Pleť bola hydratovaná a jemná, maska mi vážne sadla.
Vedľajší efekt: Priateľ skoro zinfarktoval, keď ma s tým našiel sedieť na pohovke :D Preto ani fotku tváre nečakajte. Plus troška sa tažšie manipulovalo s textíliou (rozloženie na tvár a stále sa to krčilo).
Cena je 2,60€, čo si myslím, že je priaznivá, keďže maska obsahovala veľký kus textilu.


Ďalší výrobok som nechala otestovať mamku, keďže bol pre staršiu pleť. 
Bola to maska na pokožku okolo očí so žraločím tukom a extraktom z listov olivy.

Maska by mala odstraňovať vačky pod očami. Je to dual systém - okrem masky je pripojená aj emulzia, ktorá zaistí hĺbkový prenos cenných zložiek z masky do pleti.
Priložíte masku (tiež textilná) okolo očí a po 15-20 min. dáte dole, umyjete zvyšky vodou.
A ako druhú fázu nanesiete hydratačnú emulziu.

Mamka vyskúšala a splnila oba kroky. 
Hovorila mi, že celý čas myslela na to, že maska obsahuje žraločí tuk a pripadá jej to celkom nechutné.
A čo sa týka pocitov okolo očí, spomenula, že sa cítila dobre, maska ju taktiež chladila.
Na pleti ale nepocítila žiadnu zmenu, neodporúča ju. Vraj sa oplatí investovať viacej do kvalitného očného krému. :)
Cena masky aj s druhou fázou sú 2 €.


Ďakujem za možnosť vyskúšania kozmetiky TianDe:
www.mysterybox.sk

Skúšali ste už niekedy výrobky TianDe?

9 komentárov:

  1. Gratulujem k bakalárke... ja som na tom tak isto ... konečne máme od nej pokoj :D
    Aspoň na mesiac do obhajób.

    Nič z týchto výrobkov nepoznám ... ale som prekvapená hlavne z ceny tej prvej. Moc takýmto drahým veciam neverím ... pretože to isté urobia aj lacnejšie výrobky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju k bakalářce, mám před sebou v lednu diplomku, tak už se klepu, kolik to bude práce...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už som počula o tejto kozmetike no ešte som nemala možnosť ju vyskúšať :) Ale tie ceny sú fakt... MEGA.

    Pozývam ťa na moju Giveaway.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To som celkom prekvapená, najmä čo si napísala o náplasti na čierne bodky - dokážem sa krémami zbaviť všetkého, akné, podráždenia pleti či začervenania ale bodiek nie a nie - o tej náplasti som čítala a chcela som si ju objednať aj keď je tiež podľa mňa extrémne drahá, ja som ich vyskúšala už množstvo týchto náplastí ako yves rocher, nivea, essence - ale nič z toho nepomohlo...čo teraz najviac používam sú skôr exfoliačné masky aj keď ani oni moc toho nezmôžu a drhnúť si tvár nejakými kefkami to si nemôžem dovoliť, pretože mám tvár extra citlivú...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám z teba radosť - myslím tú bakalárku. Ja tú svoju ešte stále píšem a keďže mi strašne pomaly ide internet, tak je to katastrofa. Aspoň, že som tento týždeň spravila dve skúšky. A teraz ku kozmetike - nejako náplastiam na čierne bodky neverím, osobne som žiadnu doposiaľ nevyskúšala, ale nejako ma to ani neláka. Väčšina z nich má asi rovnaký efekt ako keby som použila lepiacu pásku,takže pre mňa zbytočnosť :D Navyše 14 € je skutočne veľká pálka, na to ja momentálne nemám. Radšej by som si za tú cenu kúpila nejaký čistiaci gél alebo niečo také na bodky. Pásky fakt nie sú pre mňa.Zato tá tvoja hydratačná maska by mohla byť zaujímavá. Pleťové masky mám veľmi rada, doposiaľ som však textilnú masku nevyskúšala. Mohlo by to byť celkom príjemné. No ale zase tú so žraločím tukom by som si isto nedala. Som ochranca zvierat a keď si predstavím, čo musia zažívať chúďatka žraloky kvôli výrobe týchto masiek, tak mi behá mráz po chrbte a vrie krv v žilách. Je to ešte horšie ako samotné testovanie na zvieratách, hoci ani jedno ani druhé nepovažujem za nevyhnutnosť. Tento výrobok by som si určite nezakúpila.Čo nám urobili zvieratá, že si dovoľujeme ich zabíjať kvôli našej "kráse" ? Som pobúrená takouto kozmetikou, kvôli ktorej trpia nevinné tvory. Navyše ak ako vraví tvoja mamina, ani to nefunguje.. Je to hrozné. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta paska na nos vypada riadne desivo. super, ze si to za nas otestovala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá náplasť ma zo začiatku zaujala ale potom pozerám a 14 eur za jeden kus to je fakt veľmi veľa, a keď to ešte ani nevytiahne všetko ako to sľubuje (čo by sa dalo očakávať). Tá maska ale vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty náplasti nikdy nefungují ani nefungovaly..Zatím jsem četla špatné recenze a moje vyzkoušené jsou taky na nic..
    Naopak masku na textil chci vyzkoušt už dlouho:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Rada by som chcela podať bližšie info:
    Čistiaca náplasť bambusové uhlie - je tam 10 ks za cenu 14€ (keď ich aplikujete na vyčistenú a poriadne navlhčenú pokožku na nose, fungujú naozaj super - pre lepší účinok treba nos riadne namočiť horúcou vodou - uvoľnia sa póry).

    A info o TianDe kozmetike - TianDe je výrobca kozmetiky a potravinových doplnkov, ktoré obsahujú hlavne prírodné zložky, 15 – 19% rastlinných zložiek. Rastlinné zložky do produktov TianDe zbierajú špeciálne preškolený zberači podľa lunárneho kalendára. TianDe tieto svoje produkty vyrába s využitím najnovších receptúr, s rešpektovaním originálnych tibetských, čínskych a altajských receptov, ktoré sa používali po celé stáročia. V produktoch sa kombinuje ľudová múdrosť a znalosti starovekého Východu s modernými metódami farmaceutického priemyslu. Výsledný efekt pri použití týchto produktov je zrovnateľný s terapeutickou liečbou. Tiande je transdermálna kozmetika, čo znamená, že preniká do spodných vrstiev kože.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)