27. mája 2013

Aromatický sprchovací gél a telové mlieko - granátové jablko + soľ do kúpeľa

Ahojte!
V poslednom čase mi nejak nevychádza každodenné písanie ako predtým a to mám toooľko výrobkov, s ktorými sa chcem s vami podeliť.
Možno preto, lebo som už dopísala bakalárku a nič ma netlačí.
Stačí si počkať na štátnice, to budú aj dva články za deň. :D Nieže by som sa už nemala učiť, skôr naopak.

Dnes sa s vami podelím o pár skvelých výrobkov z internetového obchodu BioBeauty.
Okrem predaja na nete majú však aj kamennú predajňu a to v Pezinku.
Všetko info inak nájdete na stránke. :)

Takže, skúšala som viacero výrobkov, dnes sa budem venovať tým telovým.
Je to prírodná kozmetika z mŕtveho mora.

V prvom rade som odskúšala soľ do kúpela s viacerými vôňami.
Neskúšala som ju sama, ale aj s kamarátkou a spolubývajúcou.
Všetky vône nájdete TU.
Všetky sú v baleniach 250g za 1,99€ alebo 500g 2,99€ (čo sa týka balenia v sáčku).

Osobne som skúšala soľ s vôňou ruže, vôňou eukalyptu, citrónovej trávy a levandule.
4 rôzne vône - 4 potešenia :D
Obsahujú vonné esenciálne oleje.
Bola som spokojná. Počas kúpeľa som mala skvelý pocit z vône (mňam, mňam), pri eukalypte sa mi dokonca uvoľnili dýchacie cesty (bola som nachladnutá).
Po vylezení z vane som mala jemnú pokožku a mala vážne skvelý zrelaxovaný pocit.

Spolubývajúca to zhrnula celkom v rýchlosti. Vraj voda bola zelená, voňavá a príjemná (mala eukalyptovú soľ). :D

A čo sa týka kamošky, ešte som nedostala spätnú väzbu, ale myslím, že keby bola nespokojná, tak mi dá vedieť. :) Minimálne vám napíšem neskôr update.
Na obrázku vidíte už použité balenie, lebo som ho zabudla vyfotiť pred použitím.


V ďalšej časti by som sa rada venovala telovému sprchovému oleju a telovému mlieku (oba s vôňou granátového jablka) - tieto som vyfotila ešte pred dvojtýždňovým používaním :)

Vôňa je neskutočne dokonalá!!!
(Áno, zas sa prejavuje môj fetišizmus na vône - jediné, čo u mňa voňať nemusí je pleťová kozmetika).
Musím sa priznať, že vďaka nim som prehodnotila svoj sprchovací rituál.
Predtým som sa chodievala sprchovať ráno, potom som si dala parfém a vôbec ma netrápilo, či sprcháč voní alebo nie.
Teraz sa chodím sprchovať večer, natriem sa telovým mliečkom a zaspávam so skvelou vôňou. A áno, aj priateľ to oceňuje ;)
Potom sa pekne ráno navoniam so svojím obľúbeným parfémom a fičím do práce, školy, líčiť a podobne.

A inak, klasika, sprcháč umyje ako má, nevysušuje a vonííííí.
A telové mlieko hydratuje (vďaka tomu, že voní, mám super motiváciu sa krémovať a konečne nemám suché kolená!).

Sprchový olej má 400 ml a stojí 9,90€, nájdete ho TU.
A telové mlieko má 500 ml, je za cenu 8,90€ a nájdete ho TU.



Rada by som podotkla, že som mala možnosť vyskúšať viacero vôní aj z tejto telovej kozmetiky a tieto dve vône som uviedla, pretože mi najviac vyhovovali, ale všetky sú skvelé. Je z čoho vyberať a každý môže siahnuť po svojej chuti :)

Ďakujem BioBeauty za poskytnutie výrobkov na recenziu.

Plus, keďže boli výrobky zahrnuté aj v giveaway a zhodou okolností ich vyhrala blogerka, hádam sa dočkáte aj ďalšieho názoru.

A inak, výsledky GA budú už zajtra (už mám pripravený článok, ale nechcem vás tu spamovať, treba si troška počkať :P).

PS: Ešte stále je možnosť získať vzorky zdarma, stači sa zaregistrovať na stránke www.biobeauty.sk.

Ako ste na tom s vôňami? Uprednostňujete aromatické telové produkty alebo sa na vôňu až tak nezameriavate?

8 komentárov:

  1. Jak mě chybí na našem bytě vana! :D Doma ji mám, ale jelikož studuji jinde, ta většinu týdne si nemůžu takový relax dopřat...no uvidíme, snad v budoucnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak aspoň minimálne raz za čas :) a ani ja som doteraz nemala vaňu, takže už rok aj niečo si ju vážne užívam :)

      Odstrániť
  2. :) milujem vone granátového jablka a citrusové:3
    Naozaj zaujímavé výrobky.
    pozývam všetkých k sebe na GA : http://majiii-em.blogspot.sk/search/label/GA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Těšila jsem se na další tvůj článek :) Vana je příjemný relax :) a ještě svíčky k tomu :) Ajajajaj

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoda je že mi nemáme vanu :///.Ale od této značky jsem měla možnost vyzkoušet krém na obličej a přišel mi celkem mastný..Hydratoval ale dobře,bohužel na mou smíšenou až mastnou (nejsem si jistá co z toho :D) byl až moc hydratčný...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nejak si nemôžem spomenúť na výrobok, ktorý by obsahoval vôňu granátového jablka (každopádne je to super ovocie) :D ...na to mliečko som veľmi zvedavá, ja sa krémujem 2x denne - deň bez krému by bol pre moju suchú pokožku utpením, tak všetky články s mliečkami mám rada...čo sa týka sprchového oleja tak to mám dobré skúsenosti so značkou Saloos, ale aj tak to moje voňavé sprcháče Palmolive nenahradí :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, ja mám veľmi rada sprchovacie gély od Radoxu, pretože všetky vône sú krásne osviežujúce a hlavne rozmanité, že si človek jednoducho musí vybrať :) Odporúčam vyskúšať Eastern Spirit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, musím souhlasit s Lenkou, Radox je vážně boží značka. Miluju i jejich pěny, jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)