10. mája 2013

Kozmetika Akamuti

Ahojte :)
Dnes sa budem venovať dvom výrobkom značky Akamuti, ktoré mám od e-shopu www.bionatural.sk.

Najprv niečo o značke, keďže ma neuveriteľne nadchla :)
Text je čerpaný zo stránky www.bionatural.sk - Akamuti.

Značka Akamuti® začala vyrábať na začiatku roku 2003 len 6 produktov. Začalo to zanietením pre prírodnú liečbu pomocou rastlín a stromov, v spojitosti s etikou a zodpovednosťou. Kombinácia entuziazmu pre holistický spôsob života, stravovania, uzdravovania a pestovania udržuje kreativitu výrobkov tejto značky zameranú na to, aby výrobky odrážali etické princípy výrobcu. To znamená, že rodinná firma Akamuti® sa snaží používať zložky, ktoré sú získavané eticky a v spravodlivom obchode (Fair Trade), pretože veria v zodpovednosť a udržateľný rozvoj. Akamuti® sa snaží používať zložky nakúpené priamo od výrobcu, takže udržateľný obchod zlepšuje životy a zabezpečuje prežitie rôznych komunít po celom svete.

Každý výrobok je pripravovaný ručne, od začiatku až do konca, z jednotlivých zložiek skutočnými ľuďmi a pri výrobe nie sú použité žiadne stroje. Začiatok výroby začína pri jednotlivých kusoch včelieho vosku, masiel, sušených byliniek, kôry, živice a kvetov, pohároch zlatistého oleja a aromatických destilátoch. Infúziou, filtrovaním, roztápaním, nalievaním, stláčaním, miešaním a mixovaním sa pripravujú úžasné krémy, zvlhčovače a maslá, aby vás potešili tou najvyššou kvalitou. Kozmetika neobsahuje žiadne chemikálie. Všetky výrobky sa vyrábajú čo najčerstvejšie, aby vám vydržali čo najdlhšie.

Mala som možnosť poriadne vyskúšať viacero výrobkov, najprv vám predstavím dva.

Ako prvý by som rada spomenula Bio balzam na pery med a harmanček.
Milujem ho! Konečne som našla balzam svojich snov. 
Nielen že je maslovitejší, krásne hydratuje, ale aj dlho vydrží na perách a čo je pre mňa veľmi dôležité, dokonale vonia. MŇAM!
Vážne! A to vôbec nepreháňam.
Keby som ho mala bodovať, dávam 10 z 10.
Čo sa mi ešte veľmi páči, je zo skla, čiže sa dá recyklovať a výhodou oproti plastu je, že sklo sa môže recyklovať donekonečna (ak mám správne info :D).

Vyfotila som vám ho aj s konzistenciou plus zloženie.
Ja síce na takéto veci guru rozhodne nie som, ale viem, že ľudia, čo používajú bio kozmetiku sú považujú túto info za podstatnú.

Balzam stojí 6,25€ a zakúpiť si ho môžete TU.



Ďalšie zo skúšaných výrobkov bolo levanduľové tekuté mydlo na ruky.
Toto ma, žiaľ, až tak nenadchlo.
Je síce bio, pekne pení a svoju čistiacu funkciu určite spĺňa, ale nevonia až tak aromaticky akoby som si predstavovala (veď viete, aký som fetišista na vône).
Proste, keď si predstavím levanduľu, toto mydlo si nepredstavím :D
Ale inak proti nemu nemám výhrady, možno trošku vyššia cena.
Stojí 7,40€ (250ml) a zakúpiť si ho môžete TU.



Inak, e-shop www.bionatural.sk môžem len odporučiť. Objednávala som už od nich viackrát a vždy bolo všetko v poriadku a načas :) Dokonca majú moju hennu Henné Color najlacnejšiu na trhu (tú som si objednávala v minulosti od nich a ako zákazník som za ňu aj zaplatila).

Takisto ďakujem BIOnatural za poskytnutie týchto výrobkov na recenziu.

Ako sa staviate k bio výrobkom? Skúšali ste už značku Akamuti?

6 komentárov:

  1. Tuto značku jsem nezkoušela..já toho vlastně celkově moc nezkoušela. Ale článek jsem si přečetla ráda a jestli se mi tato kosmetika dostane do ruky, určitě si vzpomenu na to, že jsem o ní tady u tebe četla. Levanduli mám taky moc ráda! Ale jestli říkáš, že nevoní podle tvých představ, tak to bych měla asi stejně. Mám šampon s levadulí a voní mi všelijak, ale jako levandule tedy ne. I když ta vuně je přesto příjemná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku Akamuti neznám, ale bio výrobky mám ráda :) Mám teď výborný krém Mitigo, který je z přírodních surovin a jsem s ním moc spokojená! Poslední dobou se hodně rozebírá z čeho kosmetika je, kolik obsahuje silikonů a sulfátů, takže se z bio výrobků atd stal vyloženě trend.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tejto značke počujem prvý krát:/ ale ten balzám vyzerá moc dobre...
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som túto značku neskúšala a tiež je pre mna neznáma, z bionatural som už objednávala ale iné veci... bio výrobky sú super ale zas tá cena je o dosť vyššia - no niektoré výrobky sa nedajú nahradiť, hlavne pre mna s bambuckým maslom... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Značku neznám..Ale podle popisu to zní dobře :)).
    Balzámi v kelímku nemám moc ráda...Příjde mi to nehygienické,ale hodně lidí si je chválí,takže možná vyzkouším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné :) ak chceš pozri sa na môj blog práve tam mám GIVEAWAY :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)