16. mája 2013

Banská Bystrica a hrad Hrušov

Ahojte!
Dlho som nepísala, mám toho troška veľa, ale polepším sa :)
Zajtra vás už čaká recenzia.

Dnes som tiež mrte unavená, tak sa len pochválim s mini výletom do Banskej Bystrice a na hrad Hrušov. Šla som tam kvôli práci. A keď sme sa tam už odtrepali, povedali sme si, že spojíme príjemné s užitočným :)

Vnútro lietadla.


Môj chlap si chcel všetko vyskúšať.


No nie je sexy? :D


Tvárim sa drsne.


Hrad Hrušov


Hrad je práve v rekonštrukcii, z čoho sa ako pravá dejinoumenovedkyňa vytešujem.







A ešte Marekove umelecké zábery.





Hádam sa vám fotky páčili.

Radi navštevujete zrúcaniny?

8 komentárov:

  1. Nejak sa Vám prechádzky po hradoch zapáčili :)Pekné fotky, tiež som už tento hrad navštívila, ale tento rok ešte nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekny velet ste si spravili.. vyzeras vemli pekne kde sa pozeras do vysin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přítel fotí krásné fotky, nejlepší je ta se sluncem v koruně stromu :)
    Je pěkný, že takhle jezdíte na výlety, taky se těším, až s přítelem začneme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju ať už fotky nebo rovnou výlety na hrad.Představit si,že před několika x lety se tudy procházeli lidé,úplně jiní než my...Přemýšlet,jaké asi měli starosti...Miluju to :))).
    Nádherné fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Strašne rada navštevujem hrady, zámky a zrucaniny. Toto leto sa už tešim na dalšie výlety za históriou;)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na té fotce jak stojíš u toho tanku ti to fakt sekne :) !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie fotksy lúky sú nááádherné! milujem lúky♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)