2. mája 2013

Giveaway UPDATE

Ahojte!

Toto je len DOPLŇUJÚCE info, presné info ku giveaway nájdete TU :)

Konečne mi prišlo všetko, čo som objednala alebo čo firmy venovali do giveaway.

Takže jedná sa o časť dva. Pripájam všetky výhry, budú aktualizované aj v pôvodnom príspevku. :)

Ako som spomínala, bude 10 výhier a určím ich podľa vašej aktivity. Ak nebude 10 dostatočne aktívnych čitateliek, rozdám len niektoré a zvyšné výhry sa prenášajú do ďalšej giveaway :)

Balíček kozmetiky BioBeuty.
Ďakujem e-shopu za poskytnutie cien do súťaže, nájdete ich TU.
Vanilková soľ do kúpela, Oceánová soľ do kúpela, 6x vzorka a maslový telový krém Wild Ocean.


 Sprchový gél a pena do kupeľa Radox.
Ďakujem za venovanie spoločnosti Unilever Slovensko.


Himalaya Herbals - krém na tvár.
Ďakujem za venovanie e-shopu http://www.mojahimalaya.sk/.


Ostatné výhry som zakúpila sama :)

Avon hodinky s vymeniteľným páskom.


Yves Rocher sprchový gél s vôňou ruže (božské niečo, aj ja ho mám), Mary Kay krém na ruky (kabelkové balenie), tianDe - soľ na kúpeľ nôh. vzorky vôní a rúžu


Knižka - Readers Digers Vyber - 4 knižky v jednej - kúpila som ju, lebo si myslím, že minimálne jedna z knižiek zaujme každú, nech ju vyhrá ktokoľvek :)  + svetlo na čítanie


Yves Rocher mini sprcháč, Mary Kay krém na ruky, diárik a vzorky


Kolagénová maska na tvár, diárik, Mary Kay - krém na suché miesta. vzorky


diárik, vzorky, Mary Kay - krém na suché miesta, Avon - krém na nohy


vzorky, látková maska na tvár (detox), Avon - krém na nohy


Páčia sa vám výhry? :)

17 komentárov:

  1. WOOW Lilli, tak na toto neviem čo mám povedať, ty si prekonala všetky GA ktoré som kedy videla - a to myslím SR, ČR ale aj na zahraničných blogoch. Týmto si ma aj inšpirovala aby som niečo také aj ja spravila, avšak teraz to nejak nepôjde možno za pár mesiacov až... :D ...Prajem ti veľa aktívnych čitateľov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne ceny .. vyhrať hociktorú, tak by som bola nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cen je teda velká kupa a vybrala jsi fakt dobře :) Nejvíc se mi líbí věci od Yves Rocher a Radoxu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie hodinky sú krásne, som si ich v avone nikdy nevšimla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné výhry :) Hezky jsi to namixovala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda, krásne výhry, či už venované od firiem alebo aj tie, ktoré si nakúpila sama.. :) Tomu vravím skutočne štedrá nádielka.. Už si len držať poriadne palce..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. myslim ze kludne mozes zdvojnasobit pocet vyhercov a aj tak kazdy jeden dostane bohatu nadielku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je teda výhier :) Krásne, veľmi ma zaujala soľ do kúpeľa, YvesRocher sprcháš, Himalaya krém a tá knižka :) Vlastne skoro všetko :D Veľmi dobrý výber :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten krém na nohy z avonu mám! :D Je docela fajn.. Ty jsi štědrá O.o Krásné ceny!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty hodinky jsou dokonale !!:) uplne se mi zalibily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No tak musím říct, že všecko to vypadá báječně. :) Takových věcí!!! Ty hodinky vypadají báječně, moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne výhry ;) balíček Bio Beauty a tá knižka vyzerajú najlepšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super výber! Hlavne ten Radox, ja ho jednoducho zbožňujem odkedy som si ho priniesla z Anglicka, kde je jednička :) Všetky ich vône sú skvelé, no najradšej mám Milk&Berries :)teraz dokonca v akcii v DM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)