29. apríla 2013

Sprchovací rituál

Ahojte!
Tak dnes vám predstavím svojich sprchovacích obľúbencov v tejto dobe :)


Momentálne používam sprchovacie gély Radox, ktoré neskutočne krásne voňajú.
(asi ste si stihli všmnúť z predchádzajúcich recenzií, že vôňa je pre mňa dôležitý prvok :D)
Sú jemné k pokožke, nevysušujú a bola preskúšané aj dňom, keď som bola celá od zeme 
("oddych" v záhrade) a uspeli :)
Vôňou mi viacej vyhovuje ten oranžovej farby - Milk & Vitamin - zmes s mliekom a pomarančovým olejom. Páči sa mi, že je taký hutnejší.
Druhý - Eastern Spirit - je s vôňou lotosového kvetu a kvetu pomarančovníka.
Kúpiť ich môžete klasicky v drogérii, napr. TU (a ešte aj v akciovej ponuke!).
Oranžový si kúpim určite ešte raz.


Ďalej by som rada ocenila lacný, ale celkom dobrý výrobok a to z Avonu z rady Naturals Body.
Je to peeling s vôňou vanilky.
Takisto dokonalá vôňa :)
Je úplne jemnučký a používam ho dvakrát za týždeň.
Cenu vám nepoviem, v katalógu som ho tentokrát nenašla.


Ohľadom peelingu na nohy som písala recenziu TU.
A ešte by som zhodnotila, že naozaj po dlhšom používaní mám nohy jemnejšie, ale nečakajte zas, že budú ako od pedikérky. Skôr by som povedala, že to je také udržiavanie medzi návštevami odborníčky :D Prípadne ak si robíte pedikúru doma, tak netreba až tak často.

A plus gél na intímnu hygienu. 
No, čo by som povedala naň. 
Čakám, kým sa minie a asi si kúpim niečo kvalitnejšie z lekárne, som troška citlivejšia v takýchto partiách a istota je istota :)

Ešte by som podotkla k parfumáciám sprchových gélov a peelingov. Absolútne netuším, akú majú výdrž. Pre mňa to je hlavne dôležité kvôli relaxačnému pocitu počas sprchy/vane. 
Väčšinou sa sprchujem ráno a potom si dám parfém, takže výdrž vône som naozaj neskúmala a v podstate mi to je aj jedno :D

A mám celkom slušnú zbierku pien a rôznych solí do kúpeľa, o tom teda nabudúce, inak by to bol veľmi dlhý článok.

Tieto výrobky používam pravidelne, ale napríklad priateľ siahne po prvom, čo vidí a nerieši to.
A potom sa čuduje, že čo sú v tom sprcháči divné čiastočky (peeling).
Myslel si, že je pokazený a chcel ho vyhodiť :D

Taktiež máte svoje rituály alebo použite prvé, čo vám pod ruku padne?

Ešte by som rada poďakovala firme Unilever Slovensko za možnosť vyskúšania nových vôní sprchových gélov Radox. V minulosti som mala iné parfumácie a v podstate sa vlastnosti nelíšia, jediné, čo je iné, je vôňa. 

16 komentárov:

  1. Sprcháče od Radoxu ma nikdy nejak extra nezaujali, ale ten s olejom z pomarančovníka a mliekom by sa mi mohol celkom páčiť. Najbližšie sa na nich v drogérke zameriam. A peeling mám tiež, ale vo verzii s jahodovou vôňou :)

    ps: pozývam ťa na giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten vanilkový scrub by som rada vyskúšala:) milujem všetko vanilkové + ešte ked hovoríš že je aj dobrý:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vôňa je vážne intenzívna :) a je to celkom dobré v pomere k cene, hlavne mi vyhovujú tie malé čiastočky, neznášam peelingy, po ktorých sa cítim celá doškriabaná :D

      Odstrániť
  3. Ten vanilkový peeling bych docela vyzkoušela, sjem na vůni vanilky doslova závislá! :)) Já žádné zvláštní rituály nemám a používám prostě to, co mám momentálně doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám najradšej sprchové gély adidas alebo balea, radox ma nijako nelákali, ale možno sa po nich pozriem :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprcháče Radox mám veľmi rada, tiež hlavne pre ich vôňu aj tiež mám rada Palmolive na tie nedám dopustiť.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten vanilkáč vyzerá naozaj skvele ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejvíc od Radoxu mi voní Milk & Berries, jsou pěkně krémové a vůně vydrží :) Ale super jsou nové sprcháče Dove, jsou neskutečně krémové a vůně vydrží na pokožce strašně dlouho :) Navíc pokožka je krásně hydratovaná, takže se ani člověk nemusí mazat něčím hydratačním!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten vanilkový od Avonz vyzerá veľmi dobre :) Ja používam od Oriflamu z edície Discover, Palmolive višna, Palmolive aloe vera a od Ziaji kakaový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vůně, no a ještě pěnivost jsou zásadní faktory dobrých sprcháčů! (co jiného od nich může člověk čekat? :D)
    Mám od Balei limetka + aloe vera a to voní krásně, takové svěží :) A ještě X dalších, už ani nevím, jaké to jsou :D Nevím jestli to byly Radoxy nebo Adidasy, které měly takové zvláštní otevírání, že se ten sprcháč pak dal jakoby někam zavěsit :D Nedokážu to vysvětlit, ale strašně se mi to líbilo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Eastern Spirit vyzerá dobre :) Radox som zatiaľ neskúšala. Momentálne som zamilovaná (doslova) do sprcháča Palmolive s vôňou čiernej orchidei. Odporúčam sa po ňom v obchode poobzerať, vonia prekrásne! :) Inak tí chlapi sú asi všetci rovnakí, vezmú prvé čo im príde pod ruku a ešte lepšie je, ak je to 2v1 (telo + vlasy) :D :D :D

    PS: Veľmi pekne ďakujem za darčeky, čo si mi poslala,mám veľkú radosť :) Včera v noci som docestovala domov a keksíček mi vážne prišiel po 6 a pol hodine vo vlaku bez jedla vhod! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sprcháče dost sřídám,od radoxu už jsem jich taky pár měla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já mám ráda sprcháče od Palmolive a nebo Balei..Příjde mi zbytečné dávat za gel 60Kč,nebo kolik některé stojí..Co chci ale moc vyzkoušet je peeling..Jak na nohy tak na tělo,takže po tom se určitě podívám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ak mas rada peelingy, urcite ti odporucam vymakanyyyyy z MaryKay asi ten, co ma nazov, ze s cervenym cajom. Ale vonia skor malinami, lebo su tam zrniecka vo funkcii prirodneho peelingu (plus kiwi zrniecka a prirodna lufa)...znie super, nie? a vydrzi mi skoro rok... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som na Radox natrafila len nedávno. V DM sú teraz za výhodnú cenu na zľavových kupónoch, tak som neodolala a skúsila túto anglickú značku (v UK je jednička). Ich sprch. gély si ma okamžite získali svojou vôňou! Domou som si zobrala hneď 2 kúsky. Levanduľu a vodné lekno a tu spomínaný Milk & Vitamin. Môžem potvrdiť, že voňajú príjemne osviežujúcu a páči sa mi aj hustejšia konzistencia, ktorá nezanecháva pokožku zbytočne mastnú. Už sa teším, ako skúsim aj ich peny do kúpeľa. Odporúčam! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, souhlasím, RADOX je prostě nejlepší! Do konce května je mají v Rosmannu jen za něco málo kolem 35,- Kč. :) Moje nejoblíbenější je rozhodně Milk and Berries - nebo teď novinka Soothe. Rozhodně doporučuji vyzkoušet, jedná se o lepší cenovou kategorii, ale přitom vůní a svěžestí se jedná prémiovým produktům :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)