5. apríla 2013

Tričko pre blogera - shirtinator

Čau baby!
Včera som si objednávala zo stránky www.shirtinator.sk skvelé tričko v rámci akcie 
"tričko pre blogera".
Takže bolo zdarma a neskutočne sa naň teším :)
Všimla som si, že väčšina bloderiek si objednala rukávové tričká s potlačou, ale ja som zariskovala s tričkom na ramienka.

Objednávanie bolo veľmi jednoduché a plynulé. Ťažkosti som mala len s vymýšľaním motívu.

Na ich stránke kliknete na ikonku "vytvor si tričko", kde si vyberiete tvar trička (alebo šiat alebo čohokoľvek :D).
Vyberiete si farbu a už môžete zadať texty alebo motívy, ktoré sa vám páčia.
Okrem veľkej databázy ich motívov si môžete dať na tričko aj svoj alebo hoci aj fotografiu.
Vyberiete si veľkosť a množstvo a pridáte do košíka.
Jednoduché a ešte aj zábavné.

Prikladám ešte ukážku mojej výroby (ešte neúplné tričko, o ňom bude samostatný článok :)


PS: Kedysi veľmi dávno (cca pred 2 rokmi), som u nich objednala aj tričko pre priateľa - na Vianoce.
Bola som veľmi spokojná s procesom, vybavením a aj kvalitou trička. Doteraz ho rád nosí a tričko je stále pekné. :)

Už ste niekedy objednávali tričko s potlačou? Vydržalo pranie?

6 komentárov:

  1. akože to je zadarmo ? :O
    pre vsetkých bloggerov ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.shirtinator.sk/ine/tricko-pre-blogera/

      Kukni sa sem :)

      Odstrániť
  2. aj ja osm si svoje tvorila ;)
    ten text je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) na blogu som videla, že ti tričko už aj prišlo :)

      Odstrániť
  3. Ja som im tiež písala, ale neodpísali mi :/ asi sa im nepáči, že mám málo odberateľov :D
    Nevadí, počkám si :)
    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímavé, aj keď ma to teraz neláka sa do toho zapojiť možno niekedy inokedy ak si spomeniem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)