18. apríla 2013

Vyhladzujúci peeling na nohy

Ahojte! 
Ako ste si možno všimli, v poslednom čase mi v pravej lište blogu pribúdajú firmy, s ktorými spolupracujem.
V tejto dobe budem recenzovať ich výrobky.
Nemusíte sa báť, moje názory sú pravdivé a len za to, že som výrobok dostala so zľavou alebo zdarma, určite nebudem prikrášlovať ich účinky.
Pri každej recenzii uvediem, či som výrobok dostala. Ak nič nebude napísané, tak som si ho kúpila :)

Dnes som dostala svoj prvý balíček a to od značky Himalaya Herbals.
Bol to šampón (k nemu sa ešte vrátim po poriadnom vyskúšaní), peeling na nohy a krém na tvár (myslím aj na vás, moje čitateľky a krém bude v nasledujúcej giveaway ako jedna z cien :).

Ihneď som vyskúšala vyhladzujúci peeling na nohy.

Čo tvrdí výrobca?
Peeling nohy hydratuje a odstraňuje z nich odumreté bunky. Obsahuje granule z orechových škrupín a výťažky z ananásu, ktoré jemne obrúsia stvrdnutú a suchú pokožku nôh. Zanecháva ju hladkú a jemnú.


Po umytí som si ho naniesla na nohy, masírovala a zmyla vlažnou vodou.
Peelingové čiastočky sú jemné, neškrabú, pokožku mi nedráždili. Nanášala som ho podľa návodu krúživými pohybmi. Čo ma prekvapilo, peeling neuveriteľne krásne voní :)


Po umytí som skutočne mala pokožku jemnejšiu a hladšiu, ale pravdaže na šlape to nebol žiadny zázrak. (Ale na to budem musieť ísť asi k pedikérke.)
Plus po použití rozhodne odporúčam naniesť krém, keďže som cítila mierne pnutie pokožky.
Po zime a vysokých opätkoch na čižmách mám celkom zničené nohy, tak uvidíme, ako bude pôsobiť po viacerých použitiach.
V návode sa píše, že ho treba používať denne, čo mi úplne nevyhovuje, keďže nemám každý deň toľko času, ale hádam sa prekonám a popri sprche si spravím aj peeling nôh :)
Cena je 4,55€.

+ krásna vôňa
+ malé čiastočky, ktoré nedráždia
+ cena
+ účinok
+ pre mňa bolo pozitívum, že som si v rámci nanášania vlastne spravila aj masáž nôh :)
- jemné pnutie
- každodenné používanie

Keď to všetko zosumarizujem, odporúčam ho. Hlavne ženám, čo majú radi "večernú chvíľku pre seba" a nemajú problém s každodenným nanášaním. 
Rozhodne je lacnejší ako pedikúra :D

Skúšali ste už nejaký výrobok od Himalaya Herbals? Ako sa vám páčil?

2 komentáre:

  1. Cena je skvelá ... avšak ani mne by nevyhovovalo si peelingovať nohy každý deň ... raz za týždeň je ideál podľa mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)