16. apríla 2013

Vzorky zdarma (časť jedna a pol) a pozvánka

Čaute!
Dnes mám pre vás pozvánku na akciu, ktorú organizuje BioBeauty.sk.


Pozvánka je do Pezinka, kde majú kamenný obchod. Možno sa tam stretneme :)
(Inak, objednávať sa dá aj cez internet a aj do zahraničia :)


A ako získať vzorky? 
Treba navštíviť ich internetovú stránku (http://www.biobeauty.sk) a zaregistrovať sa.
Registrácia je bezplatná a na nič vás nezaväzuje. Po registrácií vám bude zaslaný balíček vzoriek zdarma. :)

PS: Každý deň si všímam nové a nové pridania do GFC. Mám síce momentálne giveaway, ale nie všetci, čo si ma pridali, sa zapojili.
Takže mám neskutočne velikánsku radosť, že sa vám moje články páčia.
ĎAKUJEM!! :)

Čo sa vám na blogu páči? Čo by som naopak mala zmeniť?
Napíšte mi mail na lindascasper@gmail.com spolu s adresou a každej pošlem darček za názor.

PS: Za chvíľu dosiahnem 10000 kliknutí. Mám pre vás pripravenú ďalšiu skvelú giveaway :)

9 komentárov:

  1. gratulujem ;)

    mne padol do oka Set pre zdravé a krásne nechty a tiez Darčekový set - prekvapenie s vôňou ruže, ale momentalne je moja financne situacia biedna... ktovie, mozno dostanem v lete k narodkam od dakej dobrej duse :D

    preposlem link na clanok potencionalnym dobrodincom :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sonička, aspoň vzorky môžeš vyskúšať :) A možno pri nejakom ďalšom swape... ;)

      Odstrániť
  2. Išla by som sa pozrieť, bohužiaľ mám teraz čo robiť s bakalárkou, skúškami a potom hneď štátnice.. Mimochodom v Pezinku som ako dieťa bývala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, čo sa týka bakalárky a štátnic, ani mi nespomínaj :/ žiaľ, bytostne ťa chápem :D

      Odstrániť
  3. idem skúšiť tie vzorky- idem sa zareghistrovať ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za typ :) idem už aj registrovať ... milujem vzorky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem mám rada vzorky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)