21. apríla 2013

Vlasové úlety

Ahojte dievčatá!
Dnes som sa tak zamýšlala nad svojimi vlasmi.
Mám vlasy po pás. Nosievam ich rozpustené alebo v bočnom cope.
Natrafila som však na jednu skvelú fb skupinu a to "Amazing hairstyles" a našla som tam skvelé typy na úpravu vlasov. Vybrala som ich pár a pripájam fotky. O všetky by som sa chcela pokúsiť, tak uvidíme, ako mi to vyjde. :)





všetky fotografie som čerpala z albumu facebookoveskej skupiny Amazing hairstyles

Ktorý z účesov sa vám páči najviac?

14 komentárov:

  1. Niektoré sú pekné :) Hlavne tie prvé vlasy :) Je vidieť že sa dievča o ne poriadne stará

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má ich nenafarbené, akonáhle si človek dá farbu (aj hennu - hovorím z vlastnej skúsenosti), kvalita už nie je taká, aká bývala :/

      Odstrániť
  2. Mne sa veľmi páčia tie s drdolom, určite vyskúšam! :)

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najuzasnejsie su tie na prvej foto.. ale pre mna zvladnutelny a taky co by sa mi pacil, je 2 a4 obrazok..

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. juj, najviac sa mi paci ten treti a posledne dva. ked sa to naucis, tak sa k tebe hlasim na skolenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Posledný účes sa mi páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html
    pozývam ta na moju GA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nič z toho by sa mi nepodarilo, mám na takéto veci obe ruky ľavé ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je tak krásné. Hrozně ráda bych všechno vyzkoušela a našla vlstní triky, ale má mvlasy moc krátké...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. niektoré ma naozaj nadchli, ale nič z toho neviem urobiť :D čiže dovidenia :D skončila som

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa veľmi páčia kombinácie vrkoča a drdola, sama si niečo podobné robím na slávnostnejšie príležitostii, aj ked niekedy to nejde podľa plánov :D Tu ma zaujal najviac posledný typ s členkou, avšak ja nemám ofinu tak nejak si to neviem predstaviť akoby to vyzeralo.. :) ale pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už jsi nějaký účes zkoušela? Moc se mi líbí ten drdol s copem, ale protože mám jemné vlasy, tak mi žádný účes na vlasech nevydrží.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. veľmi zaujímavé... neviem, či tu niekto spomínal, no na podobné vlasové úlety sú fajn clip in vlasy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)