26. apríla 2013

Návštevná giveaway

Ahojte!
Tak, ako som vám sľúbila, mám tu pre vás novú Giveaway :)
Kliknutí je už vyše 10000, tak sa do toho pustime.

Hlavná cena bude krásna paleta očných tieňov.
Túto paletu nemám aktuálne u seba, po skončení giveaway ju objednám a nechám zaslať priamo na adresu výhercu. 
Giveaway bude mať dve časti. 
PRVÁ ČASŤ bude prebiehať celkom klasicky:


Podmienky:
1. Viditeľne sledovať môj blog cez GFC (Následníci - sieť priateľov Google - Google Friends Connect), možnosť pripojenia nájdete na pravej lište tohto blogu. Napíšte aj meno, pod kt. ma sledujete. Niekedy je to celkom hard vypátrať vás :D

2. Sledovať môj blog na facebooku  - takisto poprosím meno, pod ktorým ma sledujete.

3. Napísať pod tento článok komentár s e-mailovou adresou.

4. Ak budete giveaway verejne a viditeľne zdielať na svojom blogu, prípadne na fb, môžete pridať aj ďalší komentár spolu s odkazom a zvýšiť svoju šancu na výhru.

Worldwide!

Koniec giveaway bude 26.5.2013 (vrátane - čiže do polnoci). Výherca bude vybraný random.org a vyhlásený nasledujúci týždeň.


Ak máte otázky, pošlite mi e-mail na lindascasper@gmail.com.

Veľa šťastia!

DRUHÁ ČASŤ:

Rada by som odmenila aj svojich pravidelných čitateľov a prispievateľov.
Mám pre vás pripravenú haldu kozmetiky, ktorú budem rozdávať čitateľom, čo sú aktívni na blogu :)
Objednala som aj nejaké výrobky, ktoré očakávam, takže fotky pripojím neskôr, ale okrem kozmetiky sa môžete tešiť aj na nekozmetické darčeky (napr. hodinky).
Ste do nej zapojené automaticky, ak komentujete, resp. sa zaujímate, ja si to odsledujem :)

Podmienky:
1. Zapojiť sa do prvej časti GA

2.Komentovať moje články, zapájať sa do diskusií na facebooku, sledovať blog na blogspote a blogerkách - je to v podstate len na vás :)

3. Napísať pod tento článok ku kometáru aj ako sa vám páči nový dizajn a čo by som podľa vás mohla ešte zmeniť

Tu je všetko v podstate dobrovoľné, záleží na vás, ako a či chcete vyhrať. 

Budem mať výhry pre 10 čitateliek, takže máte skutočne šancu .

Výherkyne vyberiem ja, ak sa nebudem vedieť rozhodnúť, vyberiem ich losovaním z lístočkov :D

Fotky priebežne aktualizujem.

Giveaway bude takisto trvať do 26.5.2013, výhercov vyhlásim naraz.


Ako som spomínala, bude 10 výhier a určím ich podľa vašej aktivity. Ak nebude 10 dostatočne aktívnych čitateliek, rozdám len niektoré a zvyšné výhry sa prenášajú do ďalšej giveaway :)

Balíček kozmetiky BioBeuty.
Ďakujem e-shopu za poskytnutie cien do súťaže, nájdete ich TU.
Vanilková soľ do kúpela, Oceánová soľ do kúpela, 6x vzorka a maslový telový krém Wild Ocean.


 Sprchový gél a pena do kupeľa Radox.
Ďakujem za venovanie spoločnosti Unilever Slovensko.


Himalaya Herbals - krém na tvár.
Ďakujem za venovanie e-shopu http://www.mojahimalaya.sk/.


Ostatné výhry som zakúpila sama :)

Avon hodinky s vymeniteľným páskom.


Yves Rocher sprchový gél s vôňou ruže (božské niečo, aj ja ho mám), Mary Kay krém na ruky (kabelkové balenie), tianDe - soľ na kúpeľ nôh. vzorky vôní a rúžu


Knižka - Readers Digers Vyber - 4 knižky v jednej - kúpila som ju, lebo si myslím, že minimálne jedna z knižiek zaujme každú, nech ju vyhrá ktokoľvek :)  + svetlo na čítanie


Yves Rocher mini sprcháč, Mary Kay krém na ruky, diárik a vzorky


Kolagénová maska na tvár, diárik, Mary Kay - krém na suché miesta. vzorky


diárik, vzorky, Mary Kay - krém na suché miesta, Avon - krém na nohy


vzorky, látková maska na tvár (detox), Avon - krém na nohy


Veľa šťastia :)

60 komentárov:

  1. Všetky podmienky som splnila, na FB pod menom Stray Alley, cez GFC ako Z. Design sa mi páči, možno ma trochu ruší ten typ písma nadpisov, ale to je len môj subjektívny názor, pretože mám rada jednoduché, ale k tvojmu designu sa hodí :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=364635476970991&id=268226193278587 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Báječná giveaway( u mě na blogu taky probíhá, tak kdyby ses chtěla zúčastnit budu ráda). Sleduju na blogu i na fb jako Dullsinea. StochlovaAdela@seznam.cz

    Ten obrázek v záhlaví se mi líbí, hrozně bych brala ten hrenček, ten je bezva. Jediné, co bych třeba upravila je ta růžová po stranách. Dala bych ji za jinačí barvu nebo nějaký vzor. Ale je to jen na tobě přeci...:) Hlavně, že se tvůj blog líbí tobě. A články máš super, tak nic neřeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přes gfc sleduji jako ilonkastrejcova a přes fb jako Ilonka silonka Strejcová.

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Kristína Matulová

    FB:Kristína Matulová

    e-mail: matulova.kristina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. https://www.facebook.com/blogDullsinea?ref=tn_tnmn A sdílím taky na fb :)
    Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sdílím na fb zde: https://www.facebook.com/ilonkastrejcova

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je skutočne krásna a štedrá giveaway! Ako by som sa mohla nezúčastniť?! To sa predsa nedá, takže sa zapájam. Všade sledujem pod rovnakým menom, takže Zuzana Stanko. :)

    e-mail: sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledujem už dávnejšie aj na GFC (ako Simona) aj na FCB (ako Simona Šlosárová)
    mail: sima.slosarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC i FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A design blogu se mi líbí jak je :) Bohužel nejsem moc kreativní, tak mě nenapadá, co by se dalo vylepšit...a pro mě je důležitý blog obsahově, abych ho sledovala :)

      Odstrániť
  11. Sleduju přes FB i GFC jako Monika Indráková :) Můj mail je indrakova96@email.cz.

    Nový vzhled se mi moc líbí, teda moc se mi nelíbí font v záhlaví, ale tak, to je detail :D Máš to tu jednoduché a přehledné, to mám nejradši ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gfc she.is.the.one
    fb ema sheistheone
    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gfc Oli K
    fb Oli Koli
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sdílím https://www.facebook.com/oli.koli.391
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nový odkaz https://www.facebook.com/oli.koli.0

      Odstrániť
  15. GFC: vik ppop
    FB: vik ppop
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásná paletka:)
    přítel ať pošle klidně víc receptů, ale soutěžit smí jen s jedním

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gfc a fb: christina deneuve
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC:Yoko Nguyen
    FB:Yoko Nguyen

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC: Izabella Terechina
    FB: BelluSh Dementna
    Izabella.terechina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Caroline K.
    Facebook: Caroline Kubínová

    kaja.kubinova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tak toto je vážne super GA teda obe - tá paleta vyzerá úžasne, doma mám maximálne s 12 farbami :D ! skúsim teda šťastie aj ja :)
    GFC: Everythingaboutcosmetics Dada
    Facebook: Everything about - cosmetics
    e-mail: everythingaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tak a skúsim aj druhú GA, neviem či som to mala napísať k prvému komentáru alebo nie tak píšem druhý :)
    Teda som aj zapojená do prvej GA
    Hmm komentovať, už komentujem a zapojím sa aj na fb :)
    Nový dizajn sa mi páči, v podstate som mala aj ja tento ako prvý, len už som ho zmenila, čo by som asi zmenila je font názvu príspevku (nejaký jednoduchší font by som zvolila - mne sa zdá tento totižto nejak menej "čitateľný/zložitý"), s tým že by som ponechala jeho farbu tá je super výrazná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC, FB - Maťa Straková
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. to je super, tuto paletku si moc přeji :)
    sleduji jako Lucie Suro...


    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. TAk to je super:)
    Gfc: Luczynka, FB: Luczynka Šánová

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Karolína Holibková
    FB: Karolína Holibková
    E-mail: karolina.holibkova@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. fb -EwuSh G.
    icka.gazdova@gmail.com

    3. dizajn je veľmi fajn taký prehľadnejší ;) nič by osm nemenila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahooooj :) Krásna paletka, výherkyňa praskne od šťastia :) Lebo ja by som :P
    GFC: Veronika Nikkie Hajtmánková
    FB: Veronika-Nikkie Swiftinka-Papaya Hajtmánková
    E-mail: veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Uzasná paletka :)
    GFC: maji x
    FB: Maria Drabova
    E-mail: maji95@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Ter Ka
    fb: Tereza Retka Zahradníčková
    terzah@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Zdielala som ju na svojom blogu : http://majiii-em.blogspot.sk/

    e mail: maji95@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. přidávám druhá koment
    sdílím na blogu v tomto článku dole (ten 2. odkaz na GA): http://brunettegirldiary.blogspot.cz/2013/04/from-diary.html
    terzah@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. sleduji na fb jako Jana Svobodová,gfc- jananulka.9@gmail.cz
    Ty barvy...ach !=)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. gfc: kiki
    fb: kristýna p.
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Rebele Girl/Mária Rusnáková
    foxilady38@centrum.sk
    Mária Rusnáková...
    a teda keď zdieľam 5krát, môžem dať 5 komentov hej? /to bol príklad :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v podstate môžeš, ale asi by som stanovila max komentov na tri :)

      Odstrániť
  37. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ok takže zdieľam na blogu v menu ;)
    foxilady38@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Zdenka
    FB: Le Monika Zdenka Svitačová
    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Zdieľam tu: http://www.facebook.com/SomePeopleWantFashion

    monika.svitacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. sledujem ako Mo_onika, na facebooku ako Monička Krogmanová
    Moj email je Monikakrogmanova26@gmail.com
    aaaa dizajn Blogu sa mi velmi paci :) taky jednoduchý, a v jednoduchosti je krasa :) a si skvela blogerka, tak nie je co vylepsovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sledujem ako Dominica, na FB ako Dominica Jaquelin ;) Giveaway je úžasná, páči sa mi to, že odmeňuješ toľkých verných čitateľov naraz :) Podľa mňa máš veľmi pekný design, jednoduchý a pastelový :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. zdielam tu: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/161070084061740
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC: Denisa
    FB: Denisa Jamrichová
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Na FB aj GFC som Simone Forrai
    A moj email je sexy_bowl@azet.sk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC na FB pridaam:)

    symanksa@gmail.com

    P.S: super GA uplnee si riadnééé štedrááá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC Naty Sweet
    FB Naty Vavreková
    naty.sweett@gmail.com
    Design blogu se mi moc líbí :))Miluju červenou barvu a podle mě není nikde co měnit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Mala by som spĺňať všetko, dúfam teda, moc sa v tomto nevyznám :) Ale rada súťažím :)
    FB Simona Adriana Ryšavá
    mail: S.Rysava@gmail.com
    GFC : Simona Ryšavá

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Sledujem ako Dany Love Life(fb), Dany Love( gfc). Mail: danylovelife@gmail.com
    Dizajn sa mi páči. Je to tu prehľdané a články zaujímavé:)) keep going!

    OdpovedaťOdstrániť
  50. FB: La Dy Saj
    GFC: La Dy Saj
    ladysaj.n1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. fb: adameova natali
    gfc: nataly adameova
    email: natalyadameova@gmail.com
    veľmi pekná GA:)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. gfc Lizzy,fb Lucia Banárová
    lizzy-fashion@centrum.sk
    tá paleta je skvelá

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC: MimsLady
    FB: Barbara Mims
    email: cerutti44@azet.sk
    pekný blog a super GA !

    OdpovedaťOdstrániť
  55. druhý komentár za zdielanie na FB :)
    https://www.facebook.com/barbara.mims.944?ref=tn_tnmn

    OdpovedaťOdstrániť
  56. GFC:lola181
    fb:nikola banárová
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  57. natalunka@centrum.cz
    fb: moje malé radosti

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)