22. apríla 2013

Starostlivosť o pokožku v okolí nechtov

Ahojte! 
Dnes vám predstavím svoje obľúbené produkty na nechtovú kožičku.
Mám s ňou totiž problémy, neustále vysychá a pravdaže potom nie je práve najestetickejšia.
Vďaka týmto dvom produktom sa to pomaly, ale isto vylepšuje a už ich nemusím používať pomaly každú hodinu, ale stačí cca raz za dva dni.

Ako prvý by som rada pochválila výživný olejček na nechty a pokožku v okolí nechtov 
od Fleur de Santé.
Dokonalý výrobok.
Dostala som ho v rámci swapu a neviem si ho vynachváliť. 
Obsahuje mandľový, jojóbový a avokádový olej. Aplikuje sa štetčekom, vytlačíte si práve také množstvo, aké potrebujete a jemne štetčekom vmasírujete do pokožky.
Krásne pokožku vyživý, zjemní, hydratuje.
A neuveriteľne voní.
Milujem ho! :D
Cena: 5,99€

+ zjemní pokožku
+ hydratuje
+ vyživý
+ odstráni suché miesta
+ cena - síce niekomu sa môže zdať vyššia, ale pozrite na obrázok, koľko tam toho ešte je a ja ho už používam 3 mesiace (pričom na začiatku používania som si ho dala aj dvakrát denne)



A na cestách využívam praktický balzam na nechtovú kožicku od Avonu.
Balzam tiež hydratuje a zjemní pokožku a je celkom praktický do kabelky.
Musím povedať, že olejček mám radšej, ale v meste by mi prekážal pocit mastnosti a plus som z neho stratila vrchnák :D
Inak, konzistencia je rovnaká ako hutnejšieho balzamu na pery.
Taký klasický výrobok, používam ho, splní svoj účel, ale ničím nevyniká.
Cena závisí podľa aktuálneho aktalógu.


Večer môžete očakávať vyhodnotenie giveaway :)

Aké sú vaše obľúbené výrobky od FdS a Avonu?

6 komentárov:

  1. Super článek :) to by se mi hodilo :) asi se po tom mrknu..
    Ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teď mě tak napadá, že nic na nehtovou kůžičku nemám :D Asi bych to měla napravit... Jinak od Avonu jsem milovala řasenku Supershock v zebří edici. A z Oriflamu krémy na nohy a řadu Naturals.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od fds pouzivam telove mlieko medove, medovu penu do kupela a medovy sprchovy olej. Z Avonu toho casu nic...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to vypadá skvěle, něco takovýho bych potřebovala, moje nehty a kůžička jsou momentálně v šíleném stavu. Achjo... :D nevim, jestli to seženu, ale podívám se po tom... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja používam vecičku od Alverde, ale priznám sa, že vždy na to zabudnem, takže moje balenie je ešte skoro plné a tiež ho mám už pár mesiacov. Kúpila som ju vo výpredaji za nejaké 1-2 eurá. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. musím sa proznať, že takéto výrobky naozaj nepoužívam aj keď ich mam doma zopár ... ale asi by som mala a rozhodne ich skúsim :D
    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)