26. apríla 2013

Blobox alebo swap :)

Ahojte!
V stredu som sa stretla s mojou swap kamarátkou v Brne.
"Našli" sme sa vďaka Belle a jej akcii Blobox. 

Moja swap kamarátka Terka si takisto píše blog:

Stretli sme sa v príjemnej kaviarni Falk hneď pri mojej škole (Filda - Muni).
Kecali sme 2 hodiny a keby som nemusela ísť, tak kecáme aj dlhšie :D
Veľmi príjemná osôbka, som strašne rada, že som sa s ňou mala možnosť zoznámiť. Určite, keď budem zas v Brne a budem mať aj voľno, ozvem sa jej a hádam som u nevystrašila a stretneme sa opäť :)

A čo som dostala?
(Pravdaže s rozbaľovaním mi hneď pomohol Casper a ešte sa mi v tom aj dobre vyválal.)




Takže, téma bola sladké mámení a ja som dostala:
  • jedlo: cukríky (už sú zbaštené, mňam:), lízatko (ukoristil ho priateľ), dve horké čokolády, kakaové bôby
  • dekoratívna kozmetika: očný tieň Dermacol, lesk na pery 
  • telová kozmetika: soľ do kúpela, maska na tvár, pásiky na chĺpky, masážny olej, esencia - levaduľa (vraj vyčítala z môjho blogu, že levanduľu milujem - dobrý ťah), pomarančové mydielko
  • ružové náušničky a náramok

    Hádam som nič nezabudla.
    Balíček ma veľmi potešil, myslím si, že Terka si naozaj dala záležať.

    A čo som darovala ja?
    Pripájam obrázok:
    (Krabička, taštička, pohľadnica, náramok, vzorka sprcháča, puding, balzam na pery, diár, čaj, sviečka s vôňou ruže a fialový prsteň zabalený v sáčku)





Hneď som aj vyskúšala masku na tvár od Terky (keďže som taký malý maskový závisláčik). 
Voní neskutočne dobre, celú miestnosť čokoládovo prevoňala.
Mňam, mňam.


PS: Určite nepodceňujte správnu ochranu pred slniečkom. Pretože ako sme boli s Terkou v kaviarni, sedili sme vonku, jedno pleco som mala pri stene a na druhé mi svietilo slniečko. Keď som prišla domov, bola som na jednej polovici tela spalená a na druhej biela ako stena.
Vyzeralo to hrozne a spolubývajúci sa mi smial. (Posielam mu veľký vyplazený jazyk)
Už je to našťastie lepšie :D

Už ste skúšali swap? Alebo momentálne čakáte na balíček? :)

17 komentárov:

  1. To je skutočne pekná nádielka :) Mimochodom rovnakú krabičku ako si kúpila ty, som si nedávno zaobstarala na moje vzorky. Však je krásna?! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám jednu takú aj pre seba :D ja som taký malý krabičkovský maniak :D

      Odstrániť
    2. To som aj ja :D Ešte som rozmýšľala nad takou s matrioškami, nakoniec som si ale vzala len túto jednu :)

      Odstrániť
  2. Obom sa Vám to podarilo, kopu maličkostí - to poteší :) ja som ešte neskúšala swap, ale určite to vyskúšam, páči sa mi tento nápad, je super že ste sa stretli osobne, spoznať takto celkovo bloggerky by bolo fajn :) Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zatím jsem jen blobocovala. Oba balíčky bych si přála dostat! Byly vážně úúúžasné.A ty rozpustné čokoládky...mňam, mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super balíček ! :)
    čokoládky su uzasne .:P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tie maškrty vyzeraju užasne :D baliček je super, tolko vecičiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lindi já jsem moc ráda, že se ti krabička ode mě líbila, je to těžký dělat něco pro někoho o kom skoro nic nevíš. Taky jsem tě ráda poznala a určitě se ještě potkáme:)

    Jinak taky plánuju udělat článek o Tvé krabičce takže dám pak vědět...vůbec jsem teď nestíhala ještě jsem na dovči:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď tam boli samé pekné veci, nebol dôvod, aby sa mi napáčila :)
      Super, teším sa na článok :)

      Odstrániť
  7. Waw, parádne darčeky :) Hneď by som prijala niečo také dostať :)

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nad tou maskou přemýšlím už dloho..Všichni ji chválí :)).
    Tyhle Bloboxíky se mi líbí čím dál víc :D.Asi taky jeden časem vyzkouším :)).
    A máš roztomilého kocourka :D.Já mám doma taky jednoho a když mi příjde nějaký balíček hned se pustí do rozbalování se mnou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jeee, super veci, kam sa hrabe senza/lady/mysterybox ;D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)