16. apríla 2013

Nové nechty - laky Essence a Catrice

Ahojte!
Včera večer som si vytvárala novú manikúru.
Podľahla som jemným pastelovým farbám a kúpila si lak od Essence v jemnej ružovej.
A keďže mi chýbal nadlak, v mojom košíku skončil topcoat značky Catrice. Keď už som bola v nakupovacej nálade, nezaobišlo sa to bez ďalšieho výrobku a to nálepiek french glam od Essence (ktorý však už nemám na fotke, keďže som skoro všetky nálepky minula na nechty :)


V poslednom čase som sa pristihla, že už som ten typ človeka, čo si radšej za kvalitu priplatí. 
A to sa týka nielen kozmetiky, ale aj jedla.

Tak som sa rozhodla, že vyskúsam aj nejaký lacnejší lak.
A výsledok je pol na pol.
Essence nude glam odtieň 03 cotton candy má krásnu farbu. 
Ale na to, aby som dosiahla pekný dojem bez presvitajúcich nechtov, som musela naniesť až 3 vrstvy! 
A pravdaže, aj keď som dlhšie čakala, tretia vrstva nie a nie zaschnúť.
A aj po tých troch vrstvách to nie je ono. 
Možno to je len mojou náročnosťou, keďže ja si zväčša dávam červené laky a tie sú viacej pigmentované. Naozaj neviem.
Okrem toho mi ešte nevyhovoval ani štetček, mám úzke a dlhé nechty a štetček je veľmi hrubý, čo mi robilo mierny problém s nanášaním.

+ krásny odtieň
+ cena
- až tri vrstvy laku, kým som dosiahla požadované krytie
- dlho zasychá
- hrubý štetček

Ale na druhú stranu, z laku Catrice sa nesmierne vytešujem :)
Okrem toho, že je to topcoat a chráni ozdoby na nechtoch a celkovo lak proti ničeniu, sľubuje urýchlenie schnutia lakov, zvýraznenie ich farebnosti, extra lesk a ešte aj chráni nechty pred lámaním.
A všetko spĺňa! Som veľmi spokojná.
Štetec je klasicky menší a dobre sa s ním pracuje.
Plus má lak v sebe aj dve kovové guličky, takže dá sa pomiešať a tak skoro nevyschne.
Samé pozitíva :)

+ cena
+ urýchlenie schnutia lakov
+ extra lesk
+ chrámi nechty pred lámaním
+ super štetček
+ kovové guličky vo vnútri

Prikladám ešte foto mojich nechtov :)
Na fotke vidieť, že vážne nie je nanesenie laku práve najdokonalešie a to je spôsobené tým hrubým štetcom.
Plus, zdá sa mi, že som to s tými ozdobami mierne prehlanala, takže nabudúce len na jeden nechet :D


Čo si myslíte o lakoch od značiek Essence a Catrice?

9 komentárov:

  1. Laky essence jsou jedny z cenově nejdostupnějších, proto se prodávají dost, já zrovna mám v plánu zamířit pro nějaký takový odstín, ty nálepky vypadají krásně, ale neodlupuji se? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka nadlaku Catrice sa neodlupujú. Keď prežili môj spánok, prežijú všetko :D

      Odstrániť
  2. všetky laky nude galm sú dokonalé aj tento je super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mám milion laků od Essence. Jako na kvalitu si nějak nestěžuju, odpovídá ceně. Zrovna v pátek jsem byla na obrovském výrodeji a za pár kaček si nakoupila plno kosmetiky od essence a catrice.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. VYpadá to moc pěkně, takovéto jemné nude odstíny mám ráda :) Jinak laky Essence moc nemusím, ale Catrice se mi osvědščily:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, tie sa ti moc podarili. Sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak tyhle nehty se ti opravdu moc povedly. Nádherné jsou!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Počuj, aj tebe sa tak strašne rýchlo odlupuje lak od Essence?

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to si si musela dať strašne veľa vrstiev :/ , ale výsledok je veľmi pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)