23. apríla 2013

Farebná francúzska manikúra

Čaute!
Dnes vám ukážem opäť moje nechtové experimety a poobede vyhodnotím giveaway, včera som sa zasekla pri filme so spolubývajúcim.

Včera, po ošetrení som si nechty aj ozdobila, použila som dva laky a to bordový z Mary Kay (Radiant Red) a tmavo tyrkysový z Yves Rocheru (61 - Vert Canart).


Mary Kay lak na nechty je moja klasika - je pravda, že MK vyrába laky v limitovaných kolekciách, čiže aktuálne si môžete zakúpiť vždy "in" farby, ale za to sú dokonalé.
Kryjú v jednej vrstve a vydržia aj 4 dni (to je u mňa maximum :D), potom prekryjete ďalšou vrstvou a fičíte ďalšie tri dni (to len info pre zaneprázdnené).


Na končeky som pôvodne chcela použiť metódu, ktorú som odkukala od jednej blogerky (fakt si nepamätám ktorej, ak by to niekto spoznal, upozornite ma, prosím :).
Nastrihať si papierik a použiť ho namiesto pásikov na francúzsku manikúru.


Žial, sa mi to s touto metódou nedarilo, tak som sa rozhodla spraviť to len tak od ruky.
A výsledný efekt? (Berte ho, prosím, s rezervou, je to môj prvý pokus) :D


A ešte jedno upozornenie - pamätáte si na top coat Catrice, ktorý som vychvaľovala?
Tak, tentoraz ma veľmi sklamal, keďže mi farby úplne rozmazal a v podstate aj troška odstránil, pretože tá bordová bola vo flaštičke a tyrkysová všade po nechte (pripájam obrázok) a nechty už boli suché, keď som ho nanášala.
Takže UPDATE - rozhodne neodporúčam.


A čo vy, skúšali ste farebnú francúzsku manikúru?

13 komentárov:

  1. Já už lakování nehtů vzdávám, moje nehty se s lakama nějak nemusí a pokaždý je lakuju tak nadesetkrát, aby to vůbec nějak vypadalo - ten lak vždycky udělá takový bublinky na tom nehtu, už jsem to zkoušela asi se třema a dopadlo to tak vždycky, tak už na to kašlu a laky na nehty mám pouze k uměleckým účelům jako obarvování přívěsků na hodinky a připínáčků na tašku a tak. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa mi ešte nestalo :D aké laky používaš, skúšala si aj kvalitnejšie značky? :)

      Odstrániť
  2. Já na tohle nejsem. Vůbec. Nikdy se mi to ještě nepovelo. OObdivuju tě, že to dokážeš udělat tkhle pěkně jen od ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S výraznými barvami mi to taky jde blbě, i s nálepkami... Holt při klasice se to na tom průhlednem/bílém ztratí, ale na tmavých barvách je vidět každá drobnost...

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý nápad s tými papierikmi :D ...a na to že si to nakoniec spravila od ruky tak wow :D ...ja by som mala problém s klepajúcimi sa rukami :D Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta modrá se mi moc nezdá :D Hezčí by to bylo s černou nebo bílou, mám ráda kombinaci jedné z těchhle barev + nějaká veselá barvička :) Od MK jsem žádný lak nezkoušela, ale výdrží vypadá suprově :O

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to pěkné. Já nikdy fr. manikúru neměla, asi by se to ke mně ani nehodilo:-) Navíc - nehty se mi vždycky zlomí když nechci, takže mám ve výsledku každý jinak dlouhý a neřeším to, ale u téhle manikúry by to už bylo trochu moc vidět:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. koľko také laky od MK stoja? Ja som Oriflame lady a u nás máme laky niektoré aj za 2€. MK je asi omnoho drahšie, však?

    Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 10€ :) Ale pravdaže kvalitou sa to nedá porovnať :D Ja to mám však lacnejšie, keďže som kozmetická poradkyňa.

      Odstrániť
    2. Fúúúú, tak to je ozaj dosť :D toľko by som asi za lak nedala :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)