27. apríla 2013

Mystery box - slovenská krabička krásy

Čau ženy! :)
Dnes vám predstavím Mystery box - slovenskú krabičku krásy.
Objednávala som si ho prvýkrát za zvýhodnenú sumu 6€ pre blogerky (bežná cena 12€).

Prišiel veľmi dobre zabalený v hrubej vrstve bubliniek.

Krabička vyzerala ako predchádzajúce, bola zabezpečená nálepkami, takže som si ju hneď zničila :/
K balíčku bol pripojený popis výrobkov vo fólii.



Konkrétne výrobky:

KoroLOVE - tekuté mydlo s vôňou divokej ruže
Joanna depilea Naturia - voskové náplaste určené k depilácii tváre


Žabky (pýtali si aj konkrétnu veľkosť, mám číslo 36, ale tieto 36-ky sú mi malé :/)

Gélová kolagénová plaťová maska


Tiande  - Soľná kúpeľ na nohy - 50g
Avon - vzorka vône


8 color eye shadow so zrkadlom (je z opačnej strany ako sú tiene)


Mám trošku zmiešané pocity.

Keď to porovnám s krabičkami Senzabox alebo Ladybox, tak Mystery box nevyhrá.
Nie je to tým, že by sa výrobcovia nesnažili. Tentoraz by som dokonca pripomenula, že set očných tieňov sme si mohli vybrať spomedzi viacerých výrobkov.

Ja si však predstavujem tieto krabičky ako niečo luxusné, čo by som mohla vyskúšať a poprípade potom kúpiť.

Tieto výrobky sú síce dobré a v podstate je tam veľa plných balení, ale predsa nepredstavujú pre mňa ten vzor "luxusu".

Tekuté mydlo a depilačné prúžky by som úplne vynechala (obe poputujú mojej mamke). Žabky sú síce dobrý nápad, ale v takejto krabičke sa mi zdajú nevhodné.
 Kolagénové masky sú však úplne super, teším sa, až ich vyskúšam :)
Soľná kúpel na nohy, vzorka avon a očný tieň sú v poriadku, určite ich využijem.

Čo by som v prvom rade poradila týmu Mysterybox je urýchlená výmena krabičky. Ktovie, koľko ich už majú dopredu naobjednávané, ale určite by som neobjednávala viac.
Krabička vyzerá lacne, aj keď možno nie je a možno je hoci aj v rovnakej cenovej hladine ako ladyboxová.
Ale predsa. Ľahšie sa zničí a človek ju nemôže využiť ako ozdobnú krabičku napr. s kozmetikou ako je to pri Ladyboxe alebo Senzaboxe, určite by bola lepšia taká tá klasická s vrchnákom.

Z pohľadu zákazníka alebo aj spoločnosti, ktorá by mala záujem spolupracovať je veľmi dôležitá internetová stránka.
Proste musím porovnávať, to sa nedá inak.
Ladybox aj Senzabox majú oveľa lepšie stránky, Mystery box by na tom mal rozhodne zapracovať.

Uvítací list.
Samostatná kapitola.
Vyzerá lacno a je bez obrázkov.
Niekedy sa treba inšpirovať konkurenciou ;)

A plus by som pripomenula, že by to malo byť prekvapenie :)
Preto nie je dobré zverejňovať výrobky na facebooku, pokiaľ sú prvé krabičky ešte na ceste (ako napríklad tá moja).

A pravdaže, spolupráca. S tými lepšími značkami. A hneď bude aj väčšia žiadanosť krabičiek.
Nemusí to byť dior, ale skvelá by bola aj nejaká polodrahá značka.
Do budúcna držím palce.

Čo poviete na mysterybox? Páčia sa vám výrobky?

14 komentárov:

  1. Ahoj Lilianka, cakala som tvoju recenziu, komentovala som aj Dadkinu recenziu na jej blogu pred par dnami...uplne suhlasim s tvojim postojom k mysteryboxu...a ked som uz taka kriticka, este jedna vec: zda sa mi to strasne amaterske. Mysterybox nemoze sluzit ako odbyt pre svetzeny.sk plus este tam nieco prihodia. Dufam, ze to do buducna zlepsia, inak je to hanba. Keby mali posobit na ceskom trhu, ceske blogerky by ich rozniesli v zuboch...inak mas pekny blog,rada citam :) Pekny den! Ata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) No, áno, české blogerky by sa nekašlali :D Ja ho teda tiež kritizujem, ale viem, ako ťažko sa nejaký biznis rozbieha, takže vidím za tým tú celkovú prácu, možno aj preto som miernejšia.

      Odstrániť
  2. teda tie žabky má važne pobavili, tie značky vobec nepoznám, prídu lacné a nekvalitné, tá paleta tienov vyzerá ako od vietnamcov, keby mi toto prišlo bola by som nahnevaná a sklamaná..Mysterybox je podlamna prepadák a mrzí ma že to je práve slovenská "krabička krásy"..Ladybox a Senzabox je ovela lepší, no čo je to z českého trhu, mám jeden z prvých Ladyboxov a bola som spokojná s ním no nejako som si k týmto boxíkom nenašla vztah a neobjednávam si ich..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm...zaujímavé..mne to už na prvý pohľad nejde zrovnávať s Ladyboxom, ale vôňa by ma potešila s tieňmi asi najviac! žabky sú fakt v takejto krabičke nevhodné, a je škoda že aj ten list bol"blbý."

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chudobný box :/ už sa nevyrovná senza a ladyboxu.. jooj chudák zomrie o nejakú chvíľu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to by ma nikdy nenapadlo, že do takéhoto boxu umiestnia aj žabky :D A veru, nič moc... Ladybox má lepšie výrobky si myslím.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O tomto boxe som ešte nepočula, ale z fotiek aj tvojich slov na mňa pôsobí ako nevydarená kópia úspešných českých projektov. Z produktov sa mi páči len kolagénová maska a soľná kúpeľ na nohy. Ostatné výrobky na mňa pôsobia lacno (Čína + Poľsko). Samotná krabička fakt o ničom, Lady Box má aspoň tie krabičky skutočne krásne a dievčenské. Paletka tieňov vyzerá síce pekne, ale tú značku som nikdy nevidela, takže opäť vo mne vyvoláva pocit "made in china", vlastne ako celá krabička. Nuž neviem, ja by som si ju neobjednala.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobré rady si im dala, snáď si to prečítajú. Myslím, že už pracujú na lepších boxoch, nwm, či si dostala od nich anketu kde sa hlasuje za značky, ktoré by mali byť v boxoch - priebežné výsledky sa mi páčia, tak snáď bude Máj lepší :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa toho čo vidím na fotkách si myslím, že ani lepšie si to zhodnotiť nemohla :) Snáď to výrobcov posunie dopredu, aby sme za českými distribútormi krabičiek krásy nemuseli zaostávať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá to moc hezky.:)
    zvu tě na primark giveaway.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tyjo, ani jsem nevěděla, že na Slovensku máte taky krabičky krásy:D Vypadá to dobře, mco se mi líbí ty stíny, tak snad jsou stejně dobré, jako vypdají:)

    P.S. Abych pravdu řekla, tak se mi tam ty žabky nějak nehodí, ty bych tam vůbec nedávala!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. MĚ TO NEPŘIJDE AŽ TAK STRAŠNÉ, masky bych ráda vyzkoušela, ty vypadají opravdu zajímavě... Žabky by mě vyloženě nevadily, jelikož každé vždycky vynosím..ale pokud by mi poslali blbý číslo tak bych jim je asi omlátila o hlavu..pokud mají být 36, ale jsou menší než evropský standart tak si je měli přeměřit a posílat o číslo větší...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mě by to tedy opravdu také nenadchlo..Krabička je vážně :///nic moc...Co bych ocenila by možná byly ty masky a možná stíny,ale žabky by mě urazily...
    Na LB nebo SB to tedy vážně nemá..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som si zatial ziaden z tychto boxov nekupila. myslienka je to uzasna, ale to prevedenie ma zatial nenadchlo ani pri jednom z cesko-slovenskych prevedeni. zatial len striehnem na to, ked sa vypracuju. nechcem investovat do niecoho, co sa mi bude pacit len na 30-45% :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)