9. apríla 2013

Bla bla bla :)

Ahojte!
Tak dnes po včerajšom dlhom článku, článoček krátky.
Chcela som napísať o mojom "pracovnom" outfit-e, ale som nehorázne unavená. S M. sme boli strážiť jeho jednoročného synovca. Je strašne chutný, učila som ho zapínať a vypínať svetlo a on mal z toho velikánsku zábavu a nehorázne sa tešil. Človek si pripomenie také to tešenie z maličkostí.
A potom, keď sme ho dali spať, pozerali sme telku (dala som si nahrať Annu zo zeleného domu, keďže som tie knihy ako dieťa milovala, resp. ešte stále ich milujem, momentálne som si kúpila nové vydanie :D). 
Inak, aby som upresnila, brat M. a jeho partnerka žijú aj s malých u rodičov M.
My doma nemáme televízor, bolo by to tu už preplnené a nie je to priorita, tak sa vždy nalepíme naň aspoň u nich doma (alebo u mojej mamky :D).
 Obaja s M. zbožňujeme skvelý program Spektrum Home, kde prerábajú rôzne domy, byty, záhrady, kuchyne a podobne. Mám chuť niečo robiť, realizovať sa. :)
Síce, momentálne mám chuť robiť všetko len nie bakalárku...
Ale veď ja niečo vymyslím, možno pribudnú články typu DIY. 

A ešte som sa chcela pochváliť certifikátom.
Človek sa stále musí rozvíjať a učiť nové veci :)


Páčili by sa Vám články typu DIY? Alebo outfity?

9 komentárov:

  1. Teda gratulujem k certifikatu ! :o) inak som aj za diy a aj za outfity :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pripajam sa ku gratulaciam... kde si absolvovala kurz a za aku cenu, samozrejme, ak to nie je tajomstvom :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj keď neskoršie, ale predsa gratulujem k certifikátu, tešenie z maličkostí dobre poznám - tiež máme v rodine batoľa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár, veľmi sa z nich teším :)
Komentáre sú moderované kvôli spamu, ale inak uverejňujem všetky, aj pozitívne, aj negatívne :)